Pagina's

donderdag 13 juni 2013

GESLAAAAAGD! + Verslag Lloret

Het is alweer even geleden dat jullie van mij hoorden, ivm mijn examens en daarna mijn examenreis naar Lloret de Mar. Ik wil jullie even bijpraten over hoe mijn leven er op dit moment uitziet, en hoe het er de komende tijd uit gaat zien. Sorry dat ik zoveel persoonlijke updates plaats, maar mijn blog is naast een beautyblog voornamelijk de plek waar ik alles van me af kan schrijven en de laatste tijd heb ik dat erg vaak nodig.

Allereerst natuurlijk de examenuitslag! Ik heb dit jaar VWO-examen gedaan en na al het gedoe van uitgelekte examens kreeg ik vandaag (nou ja, zodra dit online staat alweer gisteren) te horen of ik geslaagd was.

En... IK BEN GESLAAGD!!!

Ook nog eens met zieke cijfers, mijn laagste CE-cijfer was een 6,9 voor Frans (hoe dan, ik heb gegokt) en het hoogste een 9,3 voor wiskunde. Ik sta nu op mijn eindlijst 1 zes, 2 zevens, verder alleen maar achten en 1 negen. Netjes!



Maar de examens hadden nog een ander gevolg: anderhalve week geleden zat ik in het vliegtuig naar Lloret de Mar met 7 van mijn beste vrienden. We hadden een eigen villa gehuurd (link) met een zwembad en alles erop en eraan. Het was denk ik net iets goedkoper dan een reis met een organisatie, maar wij gingen dan ook niet in het hoogseizoen. Het grootste voordeel was dat we alles hadden wat we nodig hadden en dat het gewoon ons eigen huis was, maar de ligging bovenop een berg (en minstens een kwartier lopen naar centrum/strand) was iets minder. Al met al hebben we een ontzettend leuke tijd gehad daar! Onze gemiddelde dag was: slapen tot in de middag, daarna lekker uitbrakken/zonnen aan het zwembad, 's avonds veel wodka, uit tot St. Trop dicht ging en daarna tot een uur of 7/8 's ochtends chillen in de villa om de hoek, waar een groep Nederlandse jongens zat. Het was heerlijk en ik zou zo weer teruggaan!


Volgend jaar ga ik Algemene Sociale Wetenschappen studeren aan de UvA, hier heb ik ontzettend veel zin in. Niet alleen lijkt de opleiding me geweldig, ook hoor ik van heel veel mensen dat ASW-studenten superleuk zijn. Dat belooft veel goeds en ik hoop veel leuke nieuwe mensen te ontmoeten! :) Ik blijf voorlopig thuis in Haarlem wonen, omdat dit lekker dichtbij Amsterdam is en ik zo goed kan wennen aan de overstap van middelbare school naar universiteit. Wel ga ik volgend jaar op zoek naar een kamer in Amsterdam, ik hoop dat ik voor het eind van het studiejaar iets leuks heb gevonden!

Zoals ik in mijn vorige personal update al zei wil ik weer goed beginnen met Pretty Up en ook wat veranderingen doorvoeren, ik weet nog niet precies hoe en wanneer (een deel van mijn plannen is namelijk niet gelukt) maar dit zullen jullie allemaal wel merken!

Bedankt dat jullie me zijn blijven volgen terwijl ik zo slecht heb geblogd, hier ben ik jullie ontzettend dankbaar voor. I love you!
Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...