Pagina's

zondag 26 mei 2013

Mode-inspiratie nodig? Esprit-rokken.nl

Sponsored Post

Kennen jullie die uitspraak aan het begin van MTV's Plain Jane? 'She loves fashion, but lacks style'. Nou, dat is best een beetje op mij van toepassing. Mode vind ik leuk, en ik snuffel ook graag rond op fashionblogs. Maar zelf ben ik niet zo goed in het vinden van goede combinaties en het samenstellen van een leuke outfit. Gelukkig heeft Esprit daar een oplossing voor: Esprit blogs. Op deze blogs, bijvoorbeeld eentje over rokken, vind je niet alleen de nieuwste kledingstukken uit de Esprit webshop, maar ook leuke manieren om deze te combineren. Perfect als je, net als ik, niet altijd weet wat je met een  kledingstuk aan moet.


Wat dacht je bijvoorbeeld van de outfit hierboven? Hoewel het rokje mij in eerste instantie niet echt aantrok, vind ik deze outfit wel super leuk en zomers. Ik vind de Esprit blogs dan ook een leuk initiatief, het is een goede manier om nieuwe kledingstukken en combinaties te ontdekken. Op Esprit Rokken vind je niet alleen rokken, maar ook shirts, schoenen, accessoires en andere dingen waarmee deze gecombineerd zijn, allemaal met informatie en een link naar de webshop.

Ik heb een beetje rondgekeken op de blog van Esprit, en vond daar een aantal leuke items en combinaties. Vooral rokken, maar ook de kledingstukken waarmee deze gecombineerd zijn vind ik erg leuk. Ik draag zelf heel vaak rokjes, een tijd droeg ik ze elke dag en hoewel ik de broek meer ben gaan waarderen trek ik nog steeds het liefste een rok aan. Toen ik de volgende kledingstukken tegenkwam op de site besloot ik meteen om vaker een bezoekje te brengen aan Esprit (in Haarlem kom ik er nooit, maar die winkel in Amsterdam centrum is wel erg mooi!). Hier zie je mijn favorieten:


Het grijze rokje bijvoorbeeld lijkt me perfect voor een wat nettere outfit, maar het spijkerrokje is weer lekker casual. Daarnaast vind ik de outfitfoto's, zoals die linksonder, erg mooi. Deze, en nog veel meer kledingstukken en combinaties vind je op de blogsite Esprit. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar leuke kledingstukken en mooie manieren om deze te combineren!

Draag jij vaak rokjes? En wat vind je van esprit-rokken.nl?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...