Pagina's

dinsdag 28 mei 2013

Filmpje: Favorieten van april en mei

Ik heb weer eens een filmpje opgenomen, dit keer met mijn favoriete producten van de afgelopen twee maanden!



Vergeet niet in 720p te kijken!

Mocht je je afvragen waarom ik de Essence Extra Moisturizing Nail Balm niet heb genoemd, dit komt omdat ik hem kwijt ben! :( Zeker een favoriet, maar ik kon hem dus niet laten zien.. 

Genoemde producten in deze video:
- MAX BB Cream in Light
- Bourjois Healthy Mix foundation in 53
- Real Techniques Stippling brush
- Sleek blush in Rose Gold
- Make Up Studio Translucent Powder
- Bobbi Brown Creamy Concealer kit in Warm Beige
- Rimmel Lasting Finish by Kate lipstick in 107

Laat me weten wat jullie van het filmpje vonden, en van welk product je graag een review zou willen zien!

Liefs, Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...