Pagina's

donderdag 30 mei 2013

10 Things I Hate

Ik heb, zeker nu ik examen heb en bijna op vakantie ga, niet altijd genoeg tijd om uitgebreide reviews met foto's en al te maken. Daarom leek het me wel een goed idee om elke week een blogpost te schrijven met '10 dingen'. Het artikel 10 Things That Make Me Happy viel goed in de smaak, dus dit keer iets wat bijna tegenovergesteld daaraan is: 10 dingen waar ik ├ęcht niet tegen kan.

Iedereen heeft wel zijn frustraties, en soms is het beter om die te delen. Welke van deze vervelende dingen herkennen jullie?

❤   Toetsweken die altijd op het slechtst mogelijke moment zijn gepland (bijvoorbeeld direct na de vakantie of tegelijk met de deadline van je profielwerkstuk/eindwerkstuk)

❤   Mensen die je whatsappberichten wel lezen, maar niet reageren

❤   Of mensen die hun bericht expres niet openen zodat je niet ziet dat ze het hebben gelezen

❤   Die maanden waarin iedereen opeens jarig is, waardoor je je hele zakgeld/kleedgeld/salaris kwijt bent aan kadootjes

❤   Je favoriete kledingstuk dat in de was zit als je het nodig hebt


❤   Met haast achter een bejaarde fietsen en geen bel hebben

❤   Je uren/dagen/weken/maanden op iets verheugen dat uiteindelijk niet doorgaat

❤   De batterij van je telefoon die op de belangrijkste momenten opeens leeg is

❤   Spelfouten!! Ik maak zelf genoeg fouten met interpunctie en zinsbouw, dus daar kan ik wel tegen. Maar 'je zecht', 'dat gebeurd niet', 'zoiezo' en 'hij wilt' halen het bloed onder mijn nagels vandaan..

❤   Mensen die zeggen 'Waarom leer je voor je examens? Als je de afgelopen jaren hebt opgelet en je een beetje gezond verstand hebt, dan haal je je VWO makkelijk!' En bedankt, ik heb dus geen gezond verstand..



Herkennen jullie je in mijn frustraties? Of zijn er nog andere dingen waar jij echt niet tegen kan?

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...