Pagina's

vrijdag 19 april 2013

Tag: And That's Who I Am

Ik heb het idee dat ik vrij veel tag-achtige artikels schrijf de laatste tijd (naast mijn overload aan Essence producten!), maar vind dit gewoon erg leuk om te doen. Daarnaast geef ik jullie zo een goed kijkje in mijn leven. Als jullie vinden dat het te veel van hetzelfde wordt hoor ik dat graag, in dat geval zal ik weer even wachten met een nieuwe tag. Laatst zag ik op de blog van Marielle een leuk artikel genaamd 'And that's who I am', vol plaatjes over karaktereigenschappen en gewoontes. Ik vond dit eigenlijk wel een heel leuke tag en daarom ga ik hem vandaag ook doen! Op sites als weheartit en tumblr zijn er ontzettend veel van zulke foto's te vinden, maar ik heb er een aantal uitgekozen die echt goed bij mij passen. Benieuwd naar mijn typische karaktereigenschappen, slechte gewoontes en nog meer persoonlijke dingen? Lees dan snel verder!



















Dit waren de plaatjes waar ik me het meest in herkende, ik heb ze van weheartit en deze tumblr. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en als je de tag overneemt, laat dan een linkje achter want ik vind dat leuk om te lezen :)

In welke dingen kun jij je juist wel of juist niet herkennen?

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...