Pagina's

dinsdag 9 april 2013

Personal update!

Na meer dan een week van stilte leek het me wel tijd voor een persoonlijke update. Jullie willen misschien wel weten waarom er niet zo veel op Pretty Up verschijnt, waarom ik nauwelijks comments achterlaat op andere blogs en hoe het met mij gaat. Daarom heb ik een artikeltje geschreven over mijn leven op het moment. Lees snel verder!

De foto hierboven verraadt het al: ook ik zit in mijn examentijd! Bijna een maand geleden had ik mijn laatste SE-week en over zo'n vijf weken maak ik mijn eerste echte examen. Sinds gisteren heb ik facultatief les, dit houdt in dat ik niet meer verplicht naar school hoef en alleen naar lessen ga als ik denk dat ik dat nodig heb. De rest van de tijd kan ik gebruiken om thuis te leren voor mijn examens en dat ga ik ook zeker doen! Ik heb een planning gemaakt in Google Agenda en ben van plan mijn examens heel goed voor te bereiden. Ik wil, deels vanwege de studiefinanciering die ik alleen krijg als ik dit jaar met mijn studie begin, echt niet zakken! Daarom zal ik de komende weken bijna elke dag van 10:00 tot 18:00 bezig zijn met leren.

Gelukkig sta ik er nu vrij goed voor, ik heb al mijn vakken van het schoolexamen afgerond dus dit zijn de SE-cijfers waar ik mijn examens mee in ga:

Nederlands  7,4
Engels  7,3
Frans  6,0
Wiskunde  8,0
Economie  7,6
Aardrijkskunde  6,8
Geschiedenis  7,6
Beeldend/Kunst Algemeen  7,1
Combinatiecijfer  8

Zonder de 5,5 norm was ik dus al zo goed als geslaagd geweest maar omdat ik helaas ook goed moet presteren op mijn examens valt er nog genoeg te doen. Op dit moment gaan oefenexamens Frans, Economie, Nederlands en Kunst Algemeen niet zo goed (ik haal meestal rond de 5 voor deze vakken, Frans en Economie lager dan Nederlands en Kunst Algemeen) dus daar moet ik zeker nog hard aan werken. Heel erg vind ik dat niet, ik voel me de laatste maanden niet zo heel goed omdat mijn opa is overleden en het uit is met mijn vriend, dus eigenlijk is het wel fijn om mijn aandacht op iets anders te richten.

Ik heb dus niet zo heel veel tijd over om te bloggen, erg jammer maar hopelijk wel begrijpelijk. Ik ben van plan om af en toe in de pauzes foto's te maken en dan in de avond te bloggen, maar elke dag gaat me niet lukken. Ik wil namelijk ook nog wel tijd hebben om mijn vrienden te zien en te relaxen, maar als ik vaak blog red ik dat niet. Ik ga wel mijn best doen om zo veel mogelijk leuke artikelen te plaatsen, al denk ik dat het vaker persoonlijke artikelen zullen worden dan beauty-artikelen. Dat is deels omdat ik daarvoor geen/minder foto's hoef te maken, omdat het korter duurt om te schrijven en omdat ik weinig tijd heb om me actief met beauty bezig te houden, maar ook omdat ik persoonlijke artikelen vaak ook erg leuk vind om te maken en bij anderen te lezen.


Goed, veel persoonlijke artikelen dus, maar ik zal beauty niet gaan verwaarlozen. Een aantal idee├źn voor artikelen die ik de komende weken wil gaan schrijven zijn:

- Review Essence Stays no matter what eyeliner pen
- Roomtour (ik heb mijn kamer een beetje veranderd en daarom leek het me wel leuk om dit te laten zien, op de foto hier onder zien jullie al een kleine sneak peek)
- Favorieten van maart/april
- 10 Things that make me happy
- Ebay Velvet & Caviar nails
- Tips voor de examens
- Tag: This or that?
- Tip/Quick recipe: Banaan-havermout koekjes
- Review/EOTD: Make Up Store Smaragde
- Unboxing van de winactie op Beauty A La Turka die ik gewonnen heb
- Daily make-up routine
- Mijn ervaringen met de 30 Day Shred (ik ben nu op dag 6 en hoop dat ik het volhoud en dat ik resultaat ga zien!)

De komende weken kunnen jullie dus af en toe een artikel zoals de dingen die ik hierboven heb genoemd verwachten. Niet elke dag, niet om de dag, maar gewoon een paar keer per week op momenten dat het mij goed uit komt. Ik hou van bloggen, maar dit jaar gaat school voor! Ik hoop dat jullie dit begrijpen en nog steeds langs blijven komen op mijn blog. Overmorgen staat er weer een nieuw artikel online!


Hoe ga/ging jij om met de examentijd, en wat vinden jullie van hoe het de komende tijd zal gaan op Pretty Up?

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...