Pagina's

maandag 22 april 2013

New in: eBay telefoonhoesje

Als je geen iPhone 4 hebt dan heb je waarschijnlijk wel gemerkt dat het vinden van een leuk hoesje voor je telefoon niet altijd even makkelijk is. Inmiddels verkopen veel winkels simpele cases en zijn er veel webshops met hele leuke hoesjes, maar meestal zijn deze alleen beschikbaar voor iPhone 4, Blackberry, Samsung Galaxy S3 of andere veelvoorkomende telefoons. Gelukkig zijn mensen met een minder bekende telefoon, zoals ik met mijn Samsung Galaxy Gio, niet helemaal verloren: we've still got  eBay! Een aantal dagen geleden bestelde ik een leuk telefoonhoesje, en nu ik hem binnen heb laat ik hem graag aan jullie zien.


Ongeveer anderhalf jaar geleden kreeg ik mijn Samsung Galaxy Gio, een fijne maar goedkope smartphone. Nog steeds ben ik er heel blij mee, maar een leuk en betaalbaar hoesje vinden is niet zo makkelijk. Een tijd geleden kocht ik op eBay al een simpele silicone case, maar deze gebruikte ik nauwelijks omdat hij niet mooi aansloot op mijn telefoon. De knopjes werden lastiger te gebruiken, de oplader bleef niet goed zitten en ik vond hem eigenlijk ook niet echt mooi. Na lang klagen besloot ik opnieuw op eBay te kijken, en vond ik deze mooie hardcase!

Dit hoesje sluit erg goed aan, hij klikt makkelijk vast en alle knopjes zijn gewoon goed te gebruiken. Ook houdt het niet vervelend vast, ik vind het zelfs prettiger. Het enige nadeel is dat de kleur wit die er aan de voorkant gebruikt is niet dezelfde kleur wit is als mijn telefoon, het is net wat lichter. Toch is dat niet heel storend en ziet de telefoon er vanaf de voorkant ook nog prima uit.


Maar het belangrijkste is natuurlijk de achterkant! Het hoesje is heel donker groen en bevat hartjes in verschillende kleuren. De case is mooi glad en glanzend, waardoor hij er niet goedkoop uitziet. Ook heb ik niet het idee dat de print snel zal slijten, maar dat kan ik natuurlijk niet voorspellen. Bij mijn oude hoesje ging het opladen van de telefoon erg lastig, omdat de oplader er dankzij het hoesje steeds uit viel. Dat is bij deze niet het geval, het 'oplaadgat' is gewoon vrij gehouden.

Oftewel, het hoesje is gewoon van goede kwaliteit, een stuk beter dan het andere goedkope hoesje dat ik op eBay heb gekocht! Dit zie je ook wel terug in de prijs, ik betaalde hier €5,81 voor. Voordeel is wel dat de verzending vanuit Engeland plaatsvond en ik de case daarom binnen een paar dagen in huis had. Ik kocht het bij deze verkoper, die nog veel meer mooie hoesjes heeft (ik wil nog graag de aztec print, victorian print, british flag en aztec christmas) voor verschillende telefoons.


Als je een minder bekende telefoon hebt en op zoek bent naar een leuk en betaalbaar hoesje is het dus zeker een goed idee om op eBay te kijken! Deze verkoper, waar ik mijne van heb, verkoopt erg veel leuke cases, maar eBay heeft natuurlijk nog veel meer te bieden. Ik ben erg blij met mijn nieuwe telefoonhoesje, mijn Samsung ziet er eindelijk een beetje stylish uit. Ik ben van plan nog een aantal hoesjes te bestellen met andere prints, maar de komende tijd heb ik daar even niet genoeg geld voor.

Wat vinden jullie van mijn telefoonhoesje, en heb je zelf ook leuke cases?

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...