Pagina's

donderdag 21 maart 2013

Tag: Als ik..

Hoewel ik gek ben op make-up vind ik het ook leuk om persoonlijke artikelen op mijn blog te plaatsen. En na de twee EOTD's van deze week besloot ik dat het weer eens tijd is voor een tag! Toen ik mijn oude artikelen aan het lezen was vond ik de tag 'Als ik', en deze leek me eigenlijk wel leuk om weer te doen! Mijn oude antwoorden vind je hier, maar vandaag vul ik de tag opnieuw in!


Als ik een maand was dan was ik juni
Als ik een dag was dan was ik zaterdag
Als ik een tijdstip was dan was ik 13:00
Als ik een planeet was dan was ik de aarde
Als ik een dier was dan was ik een kangoeroe

Tumblr_liv8s1cjzk1qd5a2fo1_500_large

Als ik een richting was dan was ik oost
Als ik een meubelstuk was dan was ik een kingsize bed
Als ik een vloeistof was dan was ik rozenwater
Als ik een boom was dan was ik een japanese cherry blossoms boom



Als ik een gereedschap was dan was ik een lijmpistool
Als ik een bloem was dan was ik een roos
Als ik een weersoort was dan was ik zon
Als ik een muziekinstrument was dan was ik een piano
Als ik een gezichtsuitdrukking was dan was ik een lach

Tumblr_mfigfxn6wy1rmoq8po1_500_large

Als ik een kleur was dan was ik rood
Als ik een emotie was dan was ik liefde
Als ik een soort fruit was dan was ik een framboos
Als ik een geluid was dan was ik de stem van iemand met een Brits accent
Als ik een element was dan was ik water
Als ik eten was dan was ik pizza



Als ik een auto was dan was ik een zwarte land rover
Als ik een plek was dan was ik Londen
Als ik een stof was dan was ik de zachte fluffy binnenkant van mijn H&M vest
Als ik een smaak was dan was ik pizza-achtig
Als ik een lichaamsdeel was dan was ik ogen
Als ik een paar schoenen was dan was ik bloemetjes vans




Als ik een tv-serie was dan was ik underemployed
Als ik een liedje drie liedjes was dan was ik..








Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden om te lezen! Binnenkort kunnen jullie o.a. artikelen over de nieuwe wimperlijm van Essence, velvet nails, mijn kamer en een what's in my bag filmpje verwachten. Laat me weten wat je hier van vond en wat je graag nog ziet op Pretty Up!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...