Pagina's

vrijdag 15 maart 2013

Macbook Pro! :)

Vanwege de toetsweek heb ik niet echt tijd om blogposts te schrijven, maar ik wil jullie toch even laten weten dat ik een MACBOOK PRO heb gekregen! Aaaah!
Ik wilde al super lang een Macbook, maar twijfelde tussen een Pro en een Air omdat ik ook van plan was deze mee te nemen naar de universiteit volgend jaar. Uiteindelijk heb ik voor een Pro gekozen en zal ik deze zomer op zoek gaan naar een goedkoop minilaptopje om mee te nemen.
Daarom ben ik gisteren met mijn moeder naar de stad geweest om mijn geliefde Macbook te kopen, en nu heb ik 'm in huis!

834540-9-1349086955312_large

Ik ben extreeeem blij met mijn nieuwe Macbook en heb weer een stuk meer motivatie om te bloggen.
Jullie kunnen de komende tijd sowieso een review van mijn nieuwe MAC oogschaduw in Expensive Pink verwachten, maar nu ik een Macbook heb en betere filmpjes kan opnemen ben ik ook van plan vaker filmpjes te maken. Wat lijkt jullie het leukste; een make-up tutorial, een what's in my bag filmpje, een make-up routine filmpje of iets anders? Let me know!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...