Pagina's

vrijdag 29 maart 2013

Filmpje: What's in my bag?

Nu ik mijn Macbook Pro heb vond ik dat het wel tijd werd om een filmpje op te nemen. Daarom heb ik vandaag dus mijn eerste video met mijn macbook: een What's in my bag filmpje! De laatste tijd merkte ik dat ik steeds meer vaste producten meenam in mijn tas, dus vond ik het wel leuk om dit te laten zien. Ik ben nog niet helemaal gewend aan filmen en nog niet gewend aan mijn macbook, dus ik hoop dat alles goed gaat (dat beeld en geluid eindelijk synchroon lopen..) en dat jullie het leuk vinden!



Laat een reactie achter met wat je vindt van dit filmpje, en wat jullie nog meer in de vorm van een video zouden willen zien! Ik vind het wel weer een beetje eng om een filmpje online te zetten, dus ik hoop dat jullie het leuk vinden. 

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...