Pagina's

dinsdag 19 maart 2013

EOTD: Tropical sun

Vandaag heb ik alweer een Eye Of The Day voor jullie! Dit keer is het er een met veel felle kleuren, hij doet me erg verlangen naar de zomer.. Ik maakte de look op Sara's oog, vandaar dat jullie dus niet mijn bekende bruine ogen zien. Ik vind zelf dat deze ooglook erg goed gelukt is, hij is mooi zomers en lekker fel. Meer foto's zien? Lees dan snel verder


Sara en ik houden ervan om make-up bij elkaar uit te proberen, ook als het niet zo draagbaar is. Deze look is misschien te kleurig en fel voor een doordeweekse dag, maar als je een keertje voor een iets opvallender uiterlijk gaat kan het wel. Verder is het ook gewoon leuk om een beetje te experimenteren met make-up :)



Ik heb de look gemaakt met verschillende oogschaduws. Een lijstje met alle producten en links naar de reviews staat onderaan het artikel, maar ik zal even uitleggen hoe ik de look heb gemaakt. De highlighter op het wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek is Checkpoint Charlie uit het Catrice Big City Life Berlin palette, een prachtige lichtroze kleur met overheersende gouden shimmer. Op het binnenste deel van het bewegend ooglid zit het knalgele pigment Caged Canary van Scaredy Cat Cosmetics. Hiernaast heb ik een oranje/bronze kleur uit de MAX Pink&Gold quattro aangebracht. In de outer V en de crease zit mijn nieuwe oogschaduw Expensive Pink van MAC en onder het oog heb ik een blauwe en een groene kleur uit mijn 88 matte en shimmer palettes aangebracht.



Ik vond het erg leuk om weer eens een wat opvallendere look te maken, de laatste tijd heb ik bijna alleen maar rustige ooglooks met bijvoorbeeld mijn Naked palette gemaakt. Dit was dus een fijne afwisseling! Ook zijn Sara's ogen erg fijn om make-up op uit te proberen, haar ogen zijn geschikter voor make-up dan de mijne (ik heb een beetje hooded eyes, weinig ruimte tussen mijn oog en mijn wenkbrauw en rondere ogen). Waarschijnlijk zullen jullie zowel Sara's ogen als haar eigen creaties (op mijn ogen dus) nog vaak langs zien komen, want we maken graag looks samen. Ik hoop dat jullie dat leuk vinden!


En, zoals beloofd, hier een lijstje met alle producten die ik bij deze look heb gebruikt:

Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Eye Pencil - Milk
Catrice Big City Life LE Berlin palette - Checkpoint Charlie
Scaredy Cat pigment - Caged Canary
MAX Pink&Gold quattro
MAC - Expensive Pink
88 Matte palette
88 Shimmer palette
Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner
Artcool oogpotlood
MAX mascara

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden! Laat een reactie achter met jouw mening over deze ooglook, en wat je graag nog meer zou zien op Pretty Up.

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...