Pagina's

donderdag 14 februari 2013

Wishlist!

Er zijn veel dingen die ik wil hebben, maar nu ik spaar voor mijn examenreis naar Lloret de Mar heb ik wat minder te besteden. Toch zijn er nog een aantal dingen die ik erg graag wil hebben en ook nog zeker ga kopen. Kijk snel mee naar mijn wishlist!



Tom by Zenner Lushious Sensitive brush
Jullie kennen vast de haarborstels wel waar je instant statisch haar van krijgt. Nou, zo één heb ik nu! Bovendien houdt mijn huidige haarborstel ook veel stof vast, en vind ik 'm gewoon echt niet fijn. Daarom wilde ik graag een nieuwe, en na lang twijfelen tussen deze van Zenner en de Tangle Teezer kies ik toch voor de goedkoopste optie. De Lushious Sensitive Brush schijnt een hele fijne haarborstel te zijn die klitten er pijnloos uitkomt, je haar en hoofdhuid niet beschadigt en veel glans geeft. Laat ik dat maar eens proberen!

EOS Sphere Lip Balm in Summer Fruit
De lipbalms van EOS zijn mijn absolute favorieten. Ik had ooit het bolletje in Strawberry Sorbet en heb deze helemaal opgemaakt. Nu het koud is en mijn lippen het zwaar te verduren hebben wil ik heel graag weer een nieuw EOS eitje kopen, maar de verzendkosten van €5 voor een lipbalm van €5 houden me een beetje tegen..

Yes To Carrots Nourishing Shampoo
Omdat ik last heb van een droge hoofdhuid gebruik ik graag SLS-vrije shampoo's. Momenteel gebruik ik Dr. Organic, maar omdat Yes To Carrots in verhouding een stuk goedkoper is wil ik deze eens proberen. Ook schijnt het dat je haar minder snel vet wordt met deze shampoo en dat het er heel zacht van wordt, dus dat klinkt goed!

Macbook Pro 13inch
Dit wil ik het liefste van allemaal: een Macbook Pro!! Ik ben het zat om een laptop met extra toetsenbord te hebben omdat mijn letter T niet werkt, ik wil geen vervelende virussen meer en ik vind het jammer dat mijn laptop te groot (zeker met het extra toetsenbord) is om mee te nemen. Allemaal redenen om een nieuwe aan te schaffen, en wat is nou leuker/beter/mooier dan een Macbook Pro! Ik wil graag een 13-inch, omdat deze mij wat makkelijker mee te nemen lijkt dan een 15-inch. Want natuurlijk wil ik deze ook heel graag gebruiken voor mijn studie volgend jaar. Ik krijg waarschijnlijk een Macbook van mijn studie spaargeld, maar wanneer weet ik nog niet.

E-reader 
Ik hou van lezen, maar ben niet zo goed in het op tijd terugbrengen van mijn biebboeken. Ook zijn er genoeg boeken die ik wil lezen, maar die niet beschikbaar zijn in de bieb en waar ik niet zoveel geld voor over heb. Daarom lijkt een e-reader mij heel fijn, ik kan deze boeken dan (soms gratis) downloaden en heb ze altijd bij me. Maar de prijs houdt me nog wel een beetje tegen, ik heb weinig zin om zo'n grote aankoop te doen nu ik aan het sparen ben voor mijn vakantie.

Velvet rokje
Ik houd van rokjes en draag ze het liefste elke dag! Maar nu ik iets dikker ben geworden (teveel pizza misschien?) zitten veel van mijn rokjes in maat 36 net te strak, waardoor ik weer terug ben gevallen op de broeken. Dit velvet rokje van eBay is leuk en wat wijder, waardoor hij ook leuk is als je van pizza houdt. Ik twijfel nog een beetje omdat hij me wel erg kort lijkt, maar voor €6 waag ik de gok wel. Bij Josephine stond de donkerrode versie in elk geval heel leuk, dus is het nu nog even wachten tot mijn Paypal overboeking is geregeld..

Wat vinden jullie van mijn wishlist, en zijn er dingen die je zelf nog graag wilt hebben?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...