Pagina's

zondag 17 februari 2013

Mijn favoriete make-up producten

Zoals jullie weten heb ik het afgelopen jaar niet/nauwelijks geblogd en dat betekent ook dat ik jullie niet op de hoogte heb kunnen houden van mijn nieuwe en favoriete producten. Daarom leek het me wel tijd om een artikeltje met mijn favoriete make-up producten van vorig jaar te schrijven. Deze producten gebruik ik al lang met veel plezier en raad ik iedereen aan. Benieuwd welke producten ik zo fijn vind en waarom? Lees dan snel verder!


Laat ik maar beginnen met het minst recente product! Deze blush van MAC schafte ik aan in de zomer van 2011, ik schreef er toen ook een review over. In deze review zie je al subtiel het effect van de shapeblush Harmony, maar nu het winter is en mijn huid ook een stuk lichter is wordt het effect alleen maar duidelijker. Ik gaf de blush toen een 8 en twijfelde of hij het geld wel waard was, maar inmiddels is het één van mijn favoriete producten en gebruik ik hem regelmatig. Als ik mijn gezicht shape met deze blush heb ik een stuk meer vorm, zonder een oranjebruine veeg op mijn wangen. De kleur van Harmony is perfect voor mij en de blush werkt ook echt geweldig (genoeg, maar niet teveel pigment en nooit last van losse poeder). Jep, ik zou deze zeker opnieuw kopen als hij ooit opraakt.


Het volgende product waar ik erg blij mee ben is mijn Urban Decay Naked Palette. Deze kreeg ik voor mijn verjaardag van mijn vrienden en sindsdien heb ik hem zeer regelmatig gebruikt. De oogschaduws zijn van goede kwaliteit en het palette bevat veel mooie kleuren. Een echte aanrader! Vooral de kleuren Naked, Sidecar en Smog zijn favoriet, maar de rest is ook erg mooi. 


Het volgende product waar ik ontzettend blij mee ben is de Select Cover-Up concealer van MAC, in de kleur NC30. Deze kocht ik ongeveer anderhalf jaar geleden tijdens een meet met andere bloggers en hoewel ik hem sinds die tijd dagelijks heb gebruikt is hij nog steeds niet op! Deze vloeibare concealer dekt goed, ziet er erg natuurlijk uit en heeft een hele goede prijs-kwaliteit verhouding (hij kostte €16, maar gaat zo lang mee dat hij eigenlijk vrij budget is). Ik vind hem zelfs fijner dan mijn Bobbi Brown Creamy Concealer!


Het volgende product is de Master Precise eyeliner pen van Maybelline. Dit is een heel fijn eyeliner stiftje dat mijn eyeliner mooi en precies aanbrengt. Hij droogt niet snel uit (ik heb hem nu langer dan een halfjaar, gebruik hem regelmatig en hij werkt nog steeds goed) en werkt erg prettig. Zeker een aanrader, maar nu Essence met goede en goedkope eyelinerstiftjes is gekomen is dat misschien ook een idee.


Het volgende product dat ik niet zo kunnen missen is het Too Faced Natural Eye Palette. Net als het Naked palette bevat deze prachtige kleuren voor een dagelijkse look. Met beide palettes ben ik superhappy, maar ik denk dat ik deze van Too Faced nóg mooier vind dan UD Naked. De oogschaduws zijn van erg goede kwaliteit en natuurlijk zijn het ook nog eens prachtige kleuren. Jep, het Too Faced Natural Eye Palette is een echte aanrader.


Voor mooie make-up zijn kwasten ook erg belangrijk. Ik heb inmiddels een redelijk aantal oogschaduwkwasten, waarvan deze twee van ELF mijn favorieten zijn. De platte oogschaduwkwast van ELF is perfect om oogschaduw mee aan te brengen op het bewegend ooglid. Ik heb er even aan moeten wennen, maar na een aantal keer gebruiken was ik verkocht. Hij pakt veel pigment op en brengt netjes aan zonder veel fall-out. Om highlighter aan te brengen op mijn wenkbrauwbot en binnenste ooghoek gebruik ik het schuin afgesneden kwastje, deze brengt het supersnel en ook erg mooi aan. Dit is mijn favoriet, dit werkt veel fijner voor highlighter dan welke andere kwast dan ook. Links op de foto zie je een heel klein concealerkwastje, deze is erg fijn om kleine plekjes mee weg te werken, maar ook handig om je nagellak netjes te krijgen of om lipstick mee aan te brengen.


Nog een kwast! Deze blendingkwast van Kiko kocht ik afgelopen zomer in Parijs en ik ben er heel blij mee. Het is een standaard fluffy blendingkwast, vergelijkbaar met die van de Hema maar net wat steviger, compacter en zachter. Mijn oogschaduw is snel geblend, en ook voor het subtiel aanbrengen van een donkere kleur in de crease vind ik deze kwast erg prettig. Bovendien verliest hij nauwelijks haren en blijft de vorm mooi, ondanks het wassen.


Zo, dit waren mijn favoriete producten van het moment! Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en wat jullie eigen favorieten zijn. Deze producten gebruik ik zeer regelmatig met heel veel plezier, maar natuurlijk heb ik nog meer favorieten. Die vind je hier en hier.

Laat me weten wat je van dit artikel vindt en wat jouw favoriete make-up producten zijn!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...