Pagina's

woensdag 30 januari 2013

Little Nina's Favorite Songs #1: 2001-2005

Ken je dat gevoel van jeugdsentiment als je een liedje van een jaar of 8 geleden op de radio hoort? Zie je dan meteen weer voor je hoe geweldig je dat liedje vond, en weet je nog steeds de tekst uit je hoofd?
Ik in ieder geval wel! Laatst kwam ik hitjes van vroeger tegen die mijn dag meteen opvrolijkten, dus besloot ik om deze met jullie te delen. Vandaag plaats ik het eerste deel, van 2001 tot 2005, binnenkort komt deel 2 (2006-2010) We hadden vast niet allemaal dezelfde favorieten, maar misschien brengen deze liedjes bij jullie ook leuke herinneringen naar boven!

Tumblr_m2u8r8vmow1r3n80po1_500_large


Ik ben nu 17 jaar en geboren in 1995, wat betekent dat de hits tussen 2001 en 2005 liedjes zijn die ik luisterde op de basisschool, in de tijd van Clipjes.nl. Ik heb per jaar een kort overzichtje gemaakt en hoop dat jullie deze liedjes leuk vinden om terug te zien/horen! Onder elk jaartal staat mijn persoonlijke favoriet, je kunt er vanuit gaan dat ik deze volledig uit mijn hoofd ken.

2001
2002
Las Ketchup - The Ketchup Song

2003
Outkast - Hey Ya
Dewi - Amazing

2004
The Black Eyed Peas - Shut Up


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om weer even terug te gaan in de tijd met deze liedjes! Zelf kan ik er altijd wel van genieten om oude dingen terug te zien/lezen/horen en dat geldt ook voor deze muziek. Als het goed is staat er overmorgen weer een ander artikel online, deel 2 van dit muziekartikel komt daarna. Laat me weten of je het leuk vond om dit artikel te lezen, of dat ik het beter bij beauty kan houden.

Wat zijn jouw favoriete liedjes uit deze tijd? En wat vond je van dit artikel?

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...