Pagina's

zondag 6 januari 2013

Get To Know Me Better Tag

Hoi allemaal,

Het is alweer veel te lang geleden dat ik iets online zette, zoals jullie weten ben ik het bloggen allemaal nog aan het herontdekken en lukt het me nog niet om een ritme aan te houden. Maar 3 weken niets plaatsen, dat moet natuurlijk niet meer gebeuren! Vandaag (nu jullie dit lezen dus gisteren) is een beetje een heftig dagje voor mij, en daarom leek het me een goed idee om een persoonlijk artikel te schrijven in plaats van een make-up review of iets dergelijks. Bij Marjolein en Soesja zag ik de Get To Know Me Better tag al voorbijkomen en ik vond deze meteen erg leuk. En omdat jullie mij vast niet meer zo goed kennen nu ik lang niet heb geblogd, leek het me wel een goed idee om de tag over te nemen. Hier komt 'ie!

Play_girl_life_lovely_girl_photography_summer_my_time-2cbbcee424ad1a4a4c1e756f61323bf6_h_large



Geboortejaar: 1995
Hoe lang ben je? Ongeveer 1.68 meter. Niet lang, maar ook niet heel klein!
Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? Neeeeeeee laat het niet 5 januari zijn!
Waar ben je op dit moment? Thuis, op de bank. Ik had liever in mijn bed gelegen eigenlijk, maar dan moet ik de trap op...
Single/Relatie? Relatie, al is dat sinds vanochtend wel iets ingewikkelder geworden. Mijn vriendje is vandaag vertrokken op wereldreis en komt pas weer in juni terug.. Mehhhhh! :( Vandaar de negatieve gedachte toen ik vanochtend wakker werd!

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Een 17-jarig meisje dat houdt van eten, slapen, vrienden, films kijken, bloggen, lezen, gelijk hebben, make-up en nog meer eten.
Guy-/Girlcrush: Jesse Metcalfe, Channing Tatum, Alex Pettyfer, Beau Mirchoff en One Direction (vooral Harry). Mijn girlcrush is sowieso Mila Kunis, ik vind haar zó mooi! Maar Alicia Josipovic, Maryam Hassouni, Lyndsy Fonseca en Emma Stone vind ik ook echt mooi.
Wat zou je op dit moment graag willen? Heel veel geld, zodat ik me geen zorgen hoef te maken om dingen als studeren, op mezelf wonen en het sociaal leenstelsel als ik zak voor mijn examen. En zodat ik heeel veel kan shoppen.
Wat is je doel van het leven? Gelukkig worden is mijn belangrijkste doel. Maar ik hoop ook op een fijne baan, waar ik genoeg geld mee verdien om makkelijk rond te kunnen komen en waar ik elke dag met veel plezier naar toe ga. En natuurlijk een perfect gezinnetje :)



Waar ben je bang voor? Heel veel! Maar vooral voor spinnen, pijn, hoogtes, vuurwerk, donker, poppen en mensen verliezen
Heb je je rijbewijs? Nee. Ooit wil ik 'm halen, maar voorlopig hoeft het van mij nog niet.
Nagellak of lipstick? Sowieso nagellak, dat vind ik veel mooier en je kunt er ook meer mee dan met lipstick. De laatste tijd draag ik bijna nooit meer nagellak, maar dat wil ik weer veranderen!
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? Zomer, ik hou van mooi weer en zomervakantie! Maar ook een groot deel van de lente (omdat het dan vaak mooier weer is dan in de zomer) en een klein deel van de herfst (omdat ik dan jarig ben) vind ik leuk
Wil je ooit gaan trouwen? Ja! Trouwen lijkt me echt heel leuk, en ik heb nu al zin om de jurk uit te zoeken.. :)
Ben je een healthy-freak? Totaal niet! Ik haat sporten en doe niks liever dan pizza en andere ongezonde dingen eten. Wel heb ik een tijdje geen suiker gegeten omdat suiker echt niet goed voor je is, en eigenlijk wil ik dat binnenkort weer gaan proberen. Maar verder ben ik totaal niet gezond!

Tumblr_lw029jh5te1qj6f9so1_500_large

Wat voor kleur haar/lengte heb je? Lang, dik, donkerbruin haar. Een jaar geleden heb ik het ombre geverfd en dat is er nu ongeveer half uit, dus de puntjes zijn nog lichtbruin.
Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik wil graag een zwart leren jasje en een paar fijne truien. Qua make-up wil ik het liefste een lipbalsem van EOS en de Suede blush van Sleek.
Heb je tattoos/piercings? Nope, ik durfde tot mijn dertiende niet eens oorbellen te nemen..
Draag je een bril? Nee
Wat is jouw perfecte pizza? Pizza Margharita blijft mijn favoriet, maar ik vind pizza's met mozzarella, pesto en verse tomaten ook erg lekker. En het liefste zo'n grote, met veel kaas en niet zoveel saus, zoals die van de pizzeria op de hoek of dat 5 euro pizzeriading in Amsterdam.
Wat is je favoriete eten/drinken? Een beetje saai na de vorige vraag, maar dat is pizza! Ik hou echt van pizza, ik heb er elke dag wel trek in.

Tumblr_lvsy5hlcaj1r60zhwo1_500_large

Wat is je favoriete parfum? Mijn favoriet is Chloé Eau de Parfum. Deze heb ik voor kerst gekregen (nou ja, ik krijg 'm nog want papa had de verkeerde gekocht en gaat 'm nog ruilen) en hij is zooo lekker! Beyoncé Heat (en in de zomer Heat Rush) vind ik ook heerlijk. DKNY Be Delicious is een geurtje wat ik jaren heb gehaat, maar sinds kort hoort deze ook tot mijn favorieten.
Wat is het laatste wat je kocht? Foto's voor het afscheidscadeautje voor mijn vriend. En Ben&Jerry's om mezelf mee te troosten.
Wat deed je vanochtend om 8:00? Huilen
Favoriete ijsje? Ben&Jerry Strawberry Cheesecake of Chocolate Fudge Brownie!
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Ik ben een hevige slaper, ik heb erg veel slaap nodig. Daarom lig ik meestal vroeg in mijn bed, maar dat lukt niet altijd dus op vrije dagen lig ik meestal wel tot 11 uur in mijn bedje.
Wat zijn je plannen voor 2013? Slagen voor mijn examens, het liefst met goede cijfers. Ook moet ik dit jaar kiezen wat ik ga studeren en in september met mijn nieuwe opleiding beginnen. Maar eerst ga ik in juni op examenreis naar Lloret de Mar met mijn beste vrienden, en komt daarna mijn vriendje thuis. Waarschijnlijk wordt het dus een half jaar hard werken, daarna een zomer feestvieren en dan beginnen op de universiteit!

Tumblr_l5cq1re5mh1qc9dyfo1_500_large

Met hoeveel kussens slaap jij? Twee, ik heb een tweepersoonsbed en rol 's nachts van het ene kussen naar het andere
Ben je een ochtend of een avond persoon? Allebei niet echt, ik ben zowel 's ochtends vroeg als 's avonds laat moe en chagrijnig. Maar aangezien er in de avond meer te doen is vind ik het leuker om een avondmens te zijn dus kies ik dat.
Ben je geordend of rommelig? Beide. Ik kan erg geordend zijn, maar in mijn kamer liggen overal kledingstukken en mijn tas is ook een troep. Ik kan niet goed opruimen, maar ik heb wel altijd orde in mijn hoofd.
Wat wil je op dit moment graag zien? Een leuke film!
Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben? Ik hoop zowel een bachelor als een master gehaald te hebben en een leuke en goedbetaalde baan te hebben. Ik hoop dat ik rond die tijd samenwoon en misschien aan trouwen of kindjes denk. Het liefst wil ik rond mijn dertigste een kindje.

Tumblr_lvp3jnhcdt1qm6gfno1_500_large

Wie mis je op dit moment? Mijn vriendje. Niet zo heel erg, want hij is pas net weg, maar ik wil zo graag weten hoe het is in Hongkong!
Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf? Ik denk mijn ogen, ik heb grote bruine ogen met lange, dikke en bijna zwarte wimpers. Daar ben ik heel blij mee, ik hoef nooit per se mascara op en ik vind mijn ogen best mooi.
Ben je verlegen? Soms. Vroeger was ik best verlegen, maar de laatste tijd valt het mee. Bij nieuwe mensen of in grote groepen heb ik niet altijd wat te zeggen, maar dat lijkt me ook wel normaal. Nu vind ik mezelf niet verlegen, maar ik ben ook niet iemand die zomaar op groepen onbekende mensen afstapt.
Heb je een accent? Volgens mij niet, ik woon in Haarlem en daar spreken we gewoon ABN. Ik spreek niet echt bekakt, maar ook niet plat. Gewoon normaal volgens mij!
Heb je broers/zussen, en hoe oud zijn ze? Nope, ik ben enig kind
Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit? Het bestaat vooral uit eten, slapen, school en zeggen dat ik wil slapen.

268103_464527776937817_891889896_n_large

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden, op deze manier zijn jullie weer meer over mij te weten gekomen. Ik zal de tag niet doorgeven, maar wie hem over wil nemen mag dat natuurlijk doen! Als je hem overneemt, laat dan even een linkje achter want ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden!

Hopelijk gaat het bloggen me nu wat beter lukken en staat er binnenkort weer een artikeltje voor jullie klaar. Is het al te laat voor een 'favorieten van 2012' artikel?

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...