Pagina's

vrijdag 7 december 2012

Mijn verjaardagscadeautjes

Mijn verjaardag is mijn favoriete feestdag. Niet alleen omdat het supergezellig is, iedereen speciaal voor jou komt en het altijd fijn is om weer een jaartje ouder te worden (tenminste, nu nog!) maar ook omdat ik vaak superleuke kadootjes krijg! Zo ook dit jaar. Op 24 oktober werd ik 17 jaar, en een paar weken geleden vierde ik een feestje voor mijn vrienden. Ik vond mijn feest erg geslaagd, en ik heb ook de leukste kadootjes in jaren gekregen. Natuurlijk wil ik die met jullie delen, dus stay tuned..


Omdat ik niet echt een groot cadeau kon bedenken kreeg ik van mijn moeder allemaal kleine dingetjes. Ik ga niet alles laten zien, maar mijn favoriete cadeau was een bordeauxrode/paarse (hij is in het echt paarser dan op de foto) sjaal van de Pieces. Ik vind de kleur erg mooi, maar hij is ook ontzettend zacht, dik en warm. Perfect om deze winter mee door te komen! De groene sjaal is ook van Pieces, deze kreeg ik van twee vriendinnen. Je ziet wel dat hij een stuk dunner is dan de paarse, maar dat maakt hem erg fijn voor de iets warmere herfstdagen.


Van mijn vader kreeg ik een stijltang, omdat mijn oude meer voelde als een verbrand stuk ijzer. Deze tang is van Remington en je kunt er zowel krullen als stijl haar mee maken. Dat eerste heb ik nog niet geprobeerd, maar zodra het me lukt volgt er misschien wel een tutorial. De platen zijn langer dan bij mijn vorige stijltang en mijn haar wordt er erg mooi stijl van. Ook wel fijn is de veiligheidstimer die er voor zorgt dat de stijltang na een uur automatisch uitgaat. Best handig als je zo'n chaoot bent als ik..


Maar als ik eerlijk ben, sorry ouders, vallen deze cadeau's wel een beetje in het niet bij de dingen die ik van mijn vrienden heb gekregen. Mijn beste vriendin Sara heeft een enorm plan op gezet en met 15(!) andere goede vrienden en klasgenoten een aantal grote cadeau's voor mij gekocht. Dit zijn dingen die ik al heel lang wilde hebben, maar waar ik nooit het geld voor over had. Ik ben er echt superblij mee!
Als eerste kreeg ik twee kledingstukken, een schattig rokje en een donkergroene blazer. Ik ben gek op blazers, heb er inmiddels 8, en deze kleur vind ik heel mooi. Ook het rokje vind ik geweldig, al rolt hij wel snel op bij het zitten. Hier komt nog een outfitfoto mee, want zo kun je het toch niet goed zien!


Daarna kreeg ik het volgende grote cadeau; het Urban Decay Naked Palette. Al jaren staat dit palette op mijn verlanglijstje, maar ik heb nooit zin gehad er zoveel geld aan uit te geven. Maar nu heb ik 'm eindelijk! Ik heb het palette al een aantal keren gebruikt (dat is ook te zien op de foto's, erg vervelend maar toen ik hem kreeg wist ik nog niet dat ik weer zou gaan bloggen) en tot nu toe vind ik de oogschaduws heel mooi en goed! Hier komt uiteraard nog een review van.


Al lange tijd wilde ik een zilver horloge, zo eentje die overal bij past en die je gewoon elke dag kunt dragen. Ik had al een wit horloge van Adidas, maar ten eerste is dat niet meer mijn smaak en ten tweede is deze erg vies geworden. Hoewel ik ontzettend veel mooie roségouden horloges zag wist ik dat ik een zilveren wilde, omdat dit toch het beste combineert. Dit horloge kreeg ik ook van de grote groep vrienden onder leiding van Sara, en ik ben er heel blij mee!


En tot slot het cadeau waar ik in eerste instantie om had gevraagd, maar waarvan ik niet had verwacht dat ik hem ook echt zou krijgen: een iPod! Ik had een iPod Nano 2e generatie, maar deze had slechts 2GB geheugen waardoor ik er maar weinig muziek op kwijt kon. Ik wilde een nieuwe, maar niet de allernieuwste. Het fijne aan deze iPod (Nano, 4e generatie) is dat hij veel geheugen (16GB), veel functies, een mooi uiterlijk en een draaiknopje heeft. Een touchscreen leek mij namelijk maar niks, omdat je deze op de fiets niet kunt bedienen met handschoenen aan. Deze iPod is perfect, en ik geniet er elke dag van. Nu alleen nog nieuwe oortjes... :)


Dat waren de cadeau's die ik kreeg van die grote groep vrienden (waaronder mijn beste vriendinnen en mijn vriend). Daarnaast kreeg ik van mijn vriendje een etentje in Utrecht, een dagje schaatsen en een Kneipp setje voor onder de douche. Drie andere vriendinnen gaven mij deze lekkere spulletjes van Rituals. De douchegel ruikt superlekker, maar ook de handcrème en body crème zijn superfijn. Misschien komt hier nog een stapelreview van!


Daarnaast heb ik nog een hele hoop kleinere kadootjes gekregen, zoals een setje douchegels, geld, een ketting, een sjaal, een Lush cadeaubon, een ring en nog veel meer. Ik kan alleen niet alles laten zien, dus heb ik het hierbij gehouden. Ik ben dit jaar ontzettend verwend, vooral door mijn vrienden, en ben ook intens blij met alles wat er in dit artikel genoemd wordt.



By the way, sorry dat dit artikel zo laat kwam! Ik ben nog niet gewend aan het meteen foto's maken na school, en het lukt niet altijd om dit te doen voordat het donker is. Nu was het ook al vrij laat, daarom zijn de foto's niet zo heel mooi. Maar ik ben van plan in het weekend veel foto's te maken, zodat ik ook reviews en andere artikelen kan plaatsen.

Wat vinden jullie van mijn cadeautjes, en wat zou je zelf voor je verjaardag willen (als je binnenkort jarig bent) of wat heb je gekregen (als je pas jarig bent geweest)?

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...