Pagina's

dinsdag 4 december 2012

Current Favourites: Music&Movies


Hier is 'ie dan, mijn eerste artikeltje sinds mijn 'comeback'. Favorietenartikels waren bij mij vaak wat voorspelbaar, je merkte bij een review meteen of ik ergens fan van was, en de meeste favorieten waren al meerdere keren voorbij gekomen op Pretty Up. Maar nu ik zo lang niet geblogd heb kan ik jullie misschien wel verbazen met mijn nieuwe favorieten! Daarom zal ik de komende tijd drie favorietenartikels plaatsen, 1 over muziek, films en series, 1 over make-up en verzorgingsproducten en 1 over kleding, boeken en overige dingen. Dan zijn jullie weer helemaal up-to-date over mijn smaak :)

Lees nu snel verder om te zien wat ik leuk vind om te zien/luisteren en waarom!

Tumblr_lwdalxqmyf1r5f0jbo1_500_large


Laten we beginnen met muziek! Voor mijn verjaardag kreeg ik van een groep vrienden een nieuwe iPod, met 16GB geheugen (over de rest van mijn cadeautjes komt nog een artikel!). Tijd om muziek te downloaden dus! Ik heb inmiddels de helft van mijn iPod volstaan, maar luister vooral de volgende albums:


Het eerste album wat ik downloadde is nog steeds één van mijn favorieten, Ed Sheeran gaat nooit vervelen!  Mijn favoriete nummers van Ed zijn Small Bump en Drunk, maar eigenlijk vind ik ze allemaal erg leuk. Ook Mumford & Sons luister ik graag. Het gebeurt niet vaak dat ik het tweede album van een band net zo leuk vind als de eerste, maar tot nu toe bevalt Babel me erg goed! Vooral I Will Wait luister ik graag.
En hoewel dit misschien een beetje genant is om toe te geven word ik ook ontzettend vrolijk van de muziek van One Direction. Mijn favoriete nummers zijn Little Things en Kiss You.

Hot Chelle Rae is ook een favoriete band, ik vind hun muziek leuk en vrolijk. Mijn favoriete lied is Honestly, al heb ik dit album misschien wel iets te vaak gehoord..
Toen ik afgelopen zomer de livestream van Lowlands keek kwam ik er achter dat ik de muziek van The Black Keys echt leuk vind. Vooral Little Black Submarines, Gold On The Ceiling en Lonely Boy luister ik vaak. En tot slot het album Christmas! Ik ben gek op kerst, en nu december is begonnen is het eindelijk tijd om kerstmuziek aan te zetten. Dit album van Michael Bublé vind ik erg leuk, maar ik luister soms ook het kerstalbum van Justin Bieber of andere artiesten. Kerst is kerst, en je kunt nooit genoeg versies van Santa Claus is Coming to Town horen (klik hier voor de Justin Bieber versie)


De afgelopen tijd ben ik drie keer naar de bioscoop geweest, best veel voor mijn doen! Alle drie de films vond ik erg leuk, ik raad ze zeker aan. Naar Breaking Dawn part 2 ben ik met mijn moeder geweest. Ik ben een tijd lang fan geweest van Twilight, maar dit was nogal weggezakt. Maar deze film vond ik echt heel leuk! Waar de andere films vaak nogal depressief waren (zowel Bella als Edward) was daar bij Breaking Dawn part 2 niets van te merken. Ook vond ik het einde mooi, zet er een verrassende wending in waardoor hij toch niet helemaal hetzelfde was als het boek en vond ik het ook gewoon mooi verfilmd. Een aanrader dus, ook als je de andere films wat somber vond!

The Perks of Being a Wallflowers was ook verrassend leuk. Hier ging ik heen met mijn vriend, en ook hij vond het een mooie film. Het is geen oppervlakkige tienerfilm, maar ook niet zo zwaarmoedig als veel andere dramafilms. Ik vond hem erg leuk en mooi, maar kan er weinig zinnigs over kwijt. Gewoon kijken dus!!

Tot slot heb ik ook Alles is Familie met mijn vriend gezien en heb me hier ook heel goed vermaakt! De film was heel grappig, maar ook gewoon leuk en romantisch. Ik denk dat ik deze film bijna net zo leuk vond als Alles is Liefde, en zelfs Floris (mijn vriendje dus) vond hem erg leuk! Daarnaast is de acteur die Charlie speelt zeker niet verkeerd... Ook deze film kun je zeker niet missen!



Als laatste wil ik deze serie nog met jullie delen. Ik heb veel series gekeken dit jaar (Pretty Little Liars, Gossip Girl, Lost, Prison Break en Degrassi zijn mijn favorieten), maar de laatste tijd wist ik niet meer wat ik moest kijken. Gisteren ben ik samen met Floris begonnen aan de serie Nikita, over een vrouwelijke spion/moordenares. Ik ben meestal niet zo van de actie, maar de eerste aflevering van deze serie vond ik erg spannend. Ik ben erg benieuwd hoe de serie verder gaat lopen en zal jullie op de hoogte houden!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit artikel te lezen, zo hebben jullie weer een iets beter beeld van wat mij bezighoudt en wat ik leuk vind naast beauty. Tips over bloggen (ik ben nog aan het opwarmen namelijk), muziek (er staat nog 8GB vrije ruimte op mijn iPod) en films/series zijn altijd welkom! :)

Wat zijn jouw favoriete albums en films?

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...