Pagina's

donderdag 2 februari 2012

Looking back: Re-reviews van zomerfavorieten

Bij een review is het altijd pretty obvious of ik een product fijn vind of niet. Maar hoe zit dat een paar weken, maanden of zelfs jaren later? Zijn de spulletjes onder een laag stof richting de prullenbak gegaan of zit er nu een flinke deuk in? Vandaag laat ik jullie een aantal producten uit mijn favorieten van juli zien, met mijn mening van nu.





MAC Studio Sculpt foundation




Oh, wat was ik hier blij mee in de zomer! Een mooie foundation in de (toen) perfecte kleur voor mij. Inmiddels is mijn mening, ondanks de negatieve verhalen die ik soms hoor niet veranderd. De Studio Sculpt dekt goed, maar kun je ook dun aanbrengen voor een natuurlijk effect. Hij ziet er mooi uit en werkt fijn. De kleur is alleen een heel ander verhaal. Na een paar maanden merkte ik dat mijn foundation niet meer bij mijn huidskleur begon te passen. Dit werd steeds erger, dus heb ik pasgeleden de kleur NC30 (ipv NW25) aangeschaft. Een stuk beter! Oja, en de oude heb ik doorverkocht, dus was het niet eens zo heel duur :)
De Studio Sculpt is nu weer één van mijn favorieten, ik gebruik hem met plezier.

MAC blush in Harmony



De Harmony blush is en blijft de perfecte shape-blush voor mij. Inmiddels heb ik ook ontdekt dat je hem net zo goed gewoon op je wangen aan kan brengen, dit geeft een natuurlijk effect en zeker gemengd met een beetje roze blush is het gewoon heel mooi! Ik gebruik Harmony niet dagelijks, maar vind 'm nog zeker fijn.

Hema eyeliner




Hierover ben ik iets minder tevreden. De Hema eyeliner blijft een prima eyeliner en werkt gewoon goed, maar inmiddels heb ik mijn holy grail gevonden, namelijk de Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner. Die is toch nét wat zwarter, mooier, makkelijker en meer longlasting. De Hema eyeliner is een aanrader als je een goedkope, fijne eyeliner zoekt, maar is geen holy grail voor mij.

Too Faced Shadow Insurance




De Too Faced Shadow Insurance is officieel één van de top oogschaduwbasissen, en ik kan niks anders doen dan toegeven dat iedereen gelijk heeft. Het is jammer dat hij soms gaat scheiden (dat je een waterig olielaagje en een dikke substantie krijgt) maar verder is hij gewoon perfect. Kleurversterkend, en het laat je oogschaduw superlang mooi op je ogen zitten. I found my holy grail!

Essence Colour&Shine oogschaduw in Fabulous




Nou ja, dit hadden jullie misschien al verwacht door mijn Top3 Favorites, met deze oogschaduw ben ik gewoon heel blij. Het is de perfecte kleur om bij een nude look in de crease te dragen, en daardoor een van mijn grote favorieten.

MAC lipstick in See Sheer




Deze lipstick in See Sheer is heel lang onderdeel van mijn daily routine geweest. Inmiddels gebruik ik liever gewoon een lippenbalsem (tja, het is toch winter hè?), maar deze kleur en finish blijf ik mooi vinden. De kwaliteit is prima, en de kleur is de perfecte my lips but better. Zeker een aanrader dus!

Beyonce Heat Rush




Heat Rush kocht ik afgelopen zomer en was toen echt mijn grootste favoriet ooit. Nu is het winter en moet ik toegeven dat ik de zwaardere versie Heat wat geschikter vind. Toch blijft Heat Rush een heerlijk luchtje, dus als de zomerzon weer doorbreekt spuit ik deze zeker op! Een heerlijk luchtje dat voor mij echt tijdloos is. Lekker zoet en fruitig!

INM Out The Door topcoat




Hoe blij ik was met mijn INM topcoat, zo veel baal ik nu. Dit kan natuurlijk makkelijk aan de winkel liggen waar de topcoat misschien al 852034 jaar lag, maar na ongeveer twee maanden was mijn flesje halfleeg en was de nagellak zo dik geworden dat je hem niet meer kon gebruiken. Ik ga nu dus door het leven zonder fast dry topcoat, en ik mis mijn INM Out The Door echt! Het is dus zeker een onmisbaar item, en aangezien ik dit verhaal nog nooit bij iemand anders gehoord heb (wel bij Seche Vite, maar niet bij INM) zou ik 'm zeker aanraden. Hij droogt lekker snel, geeft een mooie glans en blijft goed zitten. Aanrader toch? :)

Dit waren mijn kleine re-reviews van mijn zomerfavorieten! Zoals jullie zien vind ik de meeste producten nog steeds heel fijn, dus had ik ze goed uitgekozen. Laat me weten wat jullie van deze producten, en van jouw eigen zomerfavorieten, vinden! :)

Liefs, Nina




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...