Pagina's

vrijdag 3 februari 2012

Inspirational: Rood!

Je kent het vast wel, zo'n periode waarin je helemaal weg bent van één bepaalde kleur. Ik heb mijn blauwe, roze en paarse periodes gehad, en op het moment ben ik helemaal weg van rood. Bordeauxrood, kersenrood, koraalrood, zo'n beetje elke rood die je je maar kunt bedenken. En aangezien ik weer eens geen foto's heb gemaakt (idioto...) leek een inspiratie artikeltje me wel leuk! Lees snel verder voor mijn rode inspiratie, voor zowel kleding als make-up! Bereid je voor op veel foto's en weinig tekst, gewoon een lekker scroll-artikeltje..

Ik zal beginnen met kleding. Jullie kennen allemaal de lookbookers met rode of bordeauxrode broeken wel.. Niet heel origineel, maar wel gewoon supermooi! Vooral de volgende kleuren vind ik erg mooi:




Pantrojos_large

Felrood of donkerrood, ik weet nog niet wat ik mooier vind. Zelf heb ik inmiddels wel een paarsrode broek, maar écht rood ligt nog niet in mijn kast..

Maar ook rode make-up vind ik supermooi. Nagellak, lipstick en oogschaduw.. alles wat rood is is mooi! Ik vind de volgende foto's ook heel mooi:


Tumblr_lw7l71gcuz1qmevz7o1_500_large



En wat dacht je van deze celebs met prachtige rode lipstick...






Maar eh Nina, waar wil je nou eigenlijk naartoe?
Nou, dit is niet alleen een inspiratie artikeltje, maar ook een shoplog. Gisteren was ik even in de stad en trof ik daar de Rimmel Kate Moss lipsticks aan voor maar €5! Ik nam de kleur 01..


.. en een bijpassende lipliner van Catrice mee. Binnenkort zien jullie deze combinatie wel even voorbijkomen op Pretty Up, ik ben namelijk heel benieuwd hoe het me gaat staan!

Zo, dit was even een kort 'tussendoor' artikeltje, morgen zien jullie weer eens iets met foto's! :) \
Wat vind jij van de kleur rood, en denk je dat mijn nieuwe lipstick me gaat staan?

Liefs, Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...