Pagina's

donderdag 5 januari 2012

Wishlist 2012

Het is weer tijd voor een nieuwe wishlist, aangezien er veel dingen zijn die ik nog graag wil hebben. Ik ga dit jaar proberen goed met mijn geld om te gaan, en vooral veel te verdienen. Op mijn wishlist staan sowieso de volgende spullen:


Ik zal de dingen op mijn wishlist kort bespreken in volgorde vanaf wat ik het liefste wil naar wat ik het minst graag wil:

Geld
Ik wil, zodra ik kan werken, geld gaan sparen voor mijn toekomst. Studeren is een van de belangrijkste dingen die ik wil doen, maar omdat het steeds duurder wordt is het belangrijk dat ik wat geld opzij ga zetten. Ik wil zoveel mogelijk leren in mijn leven, maar dat moet dan wel mogelijk zijn.

Kunstreis
In juni/juli ga ik met school bijna 2 weken op kunstreis naar Frankrijk (Parijs & Franse alpen) en Italiƫ (Florence en misschien Milaan). Ik heb er superveel zin in, maar moet wel een beetje meebetalen. Daarnaast wil ik ook lekker kunnen shoppen en uitgaan daar, dus moet ik gaan sparen. Die Sephora en Kiko ontkomen niet aan mij!

Warme truien en vesten
Hoewel er veel kleding in mijn kast zit is het deel wat ik ook echt draag vrij klein. Dit wil ik graag uitbreiden met lekkere winterse truien en vesten, want die heb ik nog bijna niet. Oversized is trouwens geen probleem! :)

Samsung Galaxy Gio hoesjes
Deze zaten ook al in mijn vorige wishlist, maar heb ik nog steeds niet aangeschaft. Om mijn Galaxy Gio te beschermen heb ik gewoon een hoesje nodig, dus binnenkort ga ik eens wat inslaan op ebay!

Krultang
Ik hou van krullen, maar heb zelf geen krultang. Een vriendin heeft er eentje van Philips met meerdere opzetstukken (en zonder opzetstuk maak je ook hele mooie krullen!), dus die wil ik wel graag hebben. De budget Kruidvat krultangen lijken me ook wel wat trouwens!

INM Out The Door
Mijn oude INM top coat is helaas op, en ik merk dat ik nu bijna nooit meer iets met mijn nagels doe. Misschien dat ik daar weer zin in krijg als mijn nagellak weer snel droogt en lang blijft zitten, want de Essence top coat die ik nu heb stelt weinig voor..

Nieuwe stijltang
Ik heb al een stijltang en gebruik deze best vaak. Hij is echter niet zo heel goed, en ik zou best een betere willen hebben. Ik blijf altijd dromen van een CHI tang, maar denk niet dat ik deze snel zal aanschaffen.

Ik hoop dat jullie mijn wishlist leuk vonden! Wat wil jij dit jaar graag hebben?
Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...