Pagina's

woensdag 11 januari 2012

TBS Cranberry Joy Lip Balm

Laatst (of beter gezegd met Oud&Nieuw) is mijn jas, met daarin mijn favoriete lipbalsems, door iemand anders meegenomen op een feestje. Daarom was het tijd om nieuwe lippenbalsems aan te schaffen! Naast mijn all-time favorites Vaseline Rosy Lips en Kruidvat Intensive Care kocht ik in de sale ook deze fruitige lipbalm uit de wintercollectie van The Body Shop. Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder!



De verpakking vind ik echt top! Ik heb liever potjes dan sticks of tubes, dus dat is al een pluspunt. Ook is hij lekker groot (misschien niet zo handig mee te nemen maar er zit wél veel in) en bevat de dop een leuk printje. Een stuk mooier dan een standaard Kruidvat eigen merk blikje, dat zeker!

Zodra je de deksel eraf draait komt je meteen een zoete snoepjesgeur tegemoet. Cranberry Joy ruikt super zoet, maar wel heel lekker. De geur is mij iets té sterk, maar als je niet zo'n slecht misselijkheidsorgaan hebt als ik is dat volgens mij alleen maar een pluspunt.



De balsem is framboosroze van kleur, maar op je lippen zo goed als doorzichtig. Ook zie je in de verpakking kleine glittertjes, maar op je lippen zijn deze ook zo goed als verdwenen. Het ziet er in ieder geval wel leuk uit in het potje!



De balsem is niet te stevig maar ook niet te zacht en smeert dus lekker op. Het is een fijne lipbalm om in je tas mee te nemen en af en toe op te smeren, maar verzorgend is 'ie helaas niet zo! Na een dagje fanatiek smeren had ik helaas geen zachte lippen, maar zaten er nog meer droge velletjes op dan voordat ik begon met de balsem. Helaas, want het begon zo goed.

De Cranberry Joy lipbalm is voor mij dus lang niet verzorgend genoeg, maar desondanks nog steeds een handige lipbalsem voor on the go. Zoek je een fijne, lekker ruikende lippenbalsem om gewoon even op te smeren en heb je geen last van superdroge lippen? Dan is deze zeker een aanrader. Maar als je meer verzorging wilt raad ik je aan voor de Kruidvat (eigen merk) Intensive Care intensieve lippenconditioner te gaan, dat is echt een wondermiddeltje.

De lipbalsems van de kerstcollectie van TBS zijn op dit moment in de sale te koop voor slechts €3,50. Naast Cranberry Joy vind je nog twee andere geuren, namelijk Spiced Vanilla en Candied Ginger.

Wat vinden jullie van deze en andere lipbalms van TBS? Ik hoorde dat de 'gewone' lippenbalsems wél heel fijn zijn, maar heb deze zelf nog nooit uitgeprobeerd. Heb jij er wel ervaring mee? Let me know!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...