Pagina's

woensdag 4 januari 2012

Pretty Up in 2012

Gisteren lazen jullie al mijn persoonlijke goede voornemens, en nu is het tijd om jullie te laten weten wat er dit jaar gaat gebeuren op Pretty Up! Ik heb wat kleine veranderingen gepland en vooral motivatie verzameld.


Natuurlijk ga ik de lay-out veranderen! Ik ben een beetje bezig geweest met de proefversie van Artisteer, en die lieve Savannah heeft beloofd mij te gaan helpen om aan een volledige versie te komen. Yay voor Savannah!
Ik wil graag een rustige, lichte lay-out met blokken, themakleuren en een achtergrond met geen of een rustige print (ik zit te denken aan lichtbeige met een 'muurstickerachtige' witte/crème bloemenprint). Ook ga ik een nieuwe header in elkaar zetten. Hoe dit allemaal moet ga ik nog ontdekken, dus dat gaat nog even duren. Omdat ik dat donkerblauw nu al zat begon te worden heb ik even een tijdelijke nieuwe lay-out ingesteld.  Zo kunnen jullie een beetje wennen aan de rustige, lichte, beige lay-out die er aan zit te komen. Ik hoop dat ik snel Artisteer in mijn bezit heb en aan de slag kan, maar tot die tijd zullen we het hiermee moeten doen!

248738_223080561043364_120090748009013_890340_1180170_n_large

Verder ben ik van plan vaker blogposts te plaatsen. Eén keer per dag haal ik lang niet, terwijl dat wel de bedoeling is. Ook lijkt het me leuk om, als ik tijd over heb, soms een tweede (wel wat korter) artikel per dag te schrijven.

Daarnaast is ook comments achterlaten iets wat ik vaker wil gaan doen. Als blogger weet ik hoe leuk het is om lieve comments te krijgen, dus ga ik ook vaker reacties bij anderen schrijven. Ook goed voor leuke contacten met andere bloggers! :)

1353867-9-1325287255859_large

Mijn foto's wil ik ook graag verbeteren, want ik weet dat ik met mijn dure spiegelreflex echt wel wat beter kan dan dit. Ik zou ook heel graag Photoshop ipv Picasa willen, maar ik ben nou eenmaal niet zo rijk en/of handig met computers om aan een full version te komen!

Tumblr_lkzi59x1tz1qjc5i6o1_500_large

Ik merk ook dat ik het steeds leuker ga vinden om persoonlijke artikelen te schrijven, dus die zullen vaker voorbijkomen op Pretty Up. Ik ga ook oefenen met column-achtige stukjes, want door het lezen van de stukjes van Angel en Semir op justsemir.nl ben ik dat ook steeds meer gaan waarderen. Dus hopelijk zien jullie in 2012 af en toe zo'n soort artikeltje!
Ik ga ook meer afwisselen tussen reviews, looks, persoonlijke beauty, fashion en accessoires etc., lifestyle en persoonlijke artikelen. Er staat ook meer DIY gepland, maar daar ben ik nog niet zo handig in!

Tumblr_llwnosl3zw1qcxmtpo1_500_large

Tot slot heb ik nog één goed voornemen: beter mijn blog agenda bijhouden! Ik heb een goedkope Hema agenda waar ik geplande artikeltjes in schrijf, maar van bijhouden komt eigenlijk niks. Stom, want het is heel handig!

Oja, en als Pretty Up in maart één jaar bestaat ga ik weer een leuke winactie houden! Whoohooo!

Dit waren mijn goede voornemens voor mijn blog van dit jaar! :) Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Wat geef jij als tip aan mij voor 2012? En wat zouden jullie graag willen winnen?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...