Pagina's

vrijdag 6 januari 2012

Liebster Blog Tag!


Yay! Laatst kreeg ik een mailtje van Tedje dat ze mij had getagd met de Liebster Blog Tag. Superlief, dankjewel! :) Met deze tag kies je 5 blogs die volgens jou meer aandacht verdienen en laat je dat door dit artikeltje merken. Lees snel verder om te zien welke blogs ik heb uitgekozen! :)






De volgorde van de blogs die ik ga noemen is willekeurig, want het zijn alle 5 ontzettend leuke blogs. Ik hoop dat jullie een kijkje gaan nemen, want deze blogs verdienen echt nog meer aandacht!

Madame Je Veux


Madame' Je veuxMadame Je Veux is de blog van Savannah, een heel lief meisje waar ik ook eens mee heb gemeet. Ze blogt nog niet zo lang en haar blog is nu nog vrij klein, maar ik vind 'm heel leuk en vind dat Savannah's blog echt wat meer aandacht verdient. Neem eens een kijkje op Madame Je Veux, een leuke blog met vooral beauty en persoonlijke artikeltjes! Mijn favoriete artikeltjes zijn het meeting verslag en de kerstcadeautjes.

JustSemir

JustSemir.nlDe tweede blog die ik ga noemen is geen beautyblog, maar een website met vooral lifestyle artikelen. Semir en de nieuwe gastblogger Angel schrijven allebei ontzettend leuke columns en andere grappige/leuke/goede stukjes, die ik elke dag met plezier lees. Mijn favorieten zijn dit artikel van Semir, en deze en deze van Angel.

Beauty Before Breakfast


Beauty Before Breakfast is al een hele grote beautyblog, maar verdient toch een plekje in dit rijtje. BBB is een hele leuke en nog vrij nieuwe Nederlandse beautyblog, en ondanks dat deze in korte tijd super populair is geworden is Maud nog steeds even lief en bescheiden als in het begin. Ook zijn de artikelen leuk geschreven, en over interessante onderwerpen. Veel budget, maar ook mooie duurdere producten komen aan bod, en verder lees je af en toe ook leuke persoonlijke artikelen over o.a. reizen en tattoo's. Bovendien doet Maud ook een leuke makeup challenge en komen er vaak prachtige looks (of nailart) online! In dit artikel zie je een overzicht van de alle nail arts uit de 30 days nail challenge, en die zijn moooooi!

Oohlarouge


Oohlarouge is de blog van Josephine, een 16-jarig meisje dat vooral over fashion, beauty en persoonlijke dingen schrijft. Ik moest eerst even wennen aan haar blog, omdat het geen standaard beautyblog is, maar inmiddels behoort het tot mijn favorieten! Josephine schrijft heel opgewekt, wat erg leuk is om te lezen. Dit is mijn favoriete artikel van het  moment, de look is echt ontzettend cool!

Fanilla

De laatste blog die ik noem is Fanilla, de blog van Marieke. Ook Marieke is net als ik 16, en zij schrijft over fashion en beauty. Haar outfits zijn altijd echt geweldig en ook de nailarts vind ik supercool (en oh-oh, ik moet een nailart battle tegen haar doen!!). Marieke lijkt me, net als de anderen in dit rijtje trouwens, ook een superlief meisje, wat ik ook heel belangrijk vind bij een blog. Hier zie je al haar leuke nailarts, en dit vind ik hele leuke outfits.

Dit was het alweer, 5 blogs die van mij nóg meer aandacht verdienen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, en eens een kijkje nemen op deze blogs!
Als je nog meer tips zoekt; Sweethippos, Dashing Days en Big Beauty Secrets zijn ook echte aanraders!

Als ik je getagd heb zou ik het leuk vinden als je de tag overneemt, maar het hoeft natuurlijk niet! Als je 'm toch wel heel leuk vindt, maar niet getagd bent mag je 'm van mij altijd overnemen, leuk juist! Als je de tag ook gedaan hebt, laat het linkje dan maar achter in je comment, want ik ben altijd op zoek naar leuke nieuwe blogs!

Liefs, Nina


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...