Pagina's

dinsdag 10 januari 2012

Inglot Freedom System palette #2

Yay, ik heb weer een nieuw Inglot palette! Met de bloggersmeet kocht ik al dit palette met 3 oogschaduws en een blush, en dit keer kreeg ik van mijn vader een klein doosje met 2 kleuren. Benieuwd of deze me net zo goed bevalt als de vorige? Lees dan snel verder!



Na lang (heeeel lang) twijfelen koos ik voor een shimmery highlighter en een donkerbruine kleur. Deze zijn mooi te combineren met vrijwel alle oogschaduws en dus ook met mijn andere oogschaduws van Inglot.
Ik ben overigens helemaal weg van de verpakkingen van Inglot, in dat chique kleine doosje zien de prachtige oogschaduws er nóg mooier uit dan gewoon los, en ze zijn ook nog eens superhandig!



De lichte highlighter is een shimmery oogschaduw genaamd AMC Shine 30. Deze bevat naast shimmer ook kleine subtiele glittertjes! Normaal draag ik alleen matte highlighters, maar soms is eentje met shimmer gewoon mooier. Ik kon bij budgetmerken nooit de perfecte shimmery highlighter vinden (wel een matte, maar dat lezen jullie later) maar gelukkig lag hij bij Inglot al op me te wachten..
De donkerbruine kleur heet Pearl 421 en bevat geen glittertjes maar alleen shimmer. Ik ben gek op donkerbruin en heb meerdere mooie bruine oogschaduws gekocht, maar zo'n warme kleur met een mooie finish had ik nog niet. Deze is perfect voor in de crease bij zowel rustige als kleurige ooglooks.



Het maken van de swatchfoto's ging helaas niet zo goed, ze zijn een beetje wazig maar het idee komt wel over denk ik. Je ziet in ieder geval dat beide oogschaduws heel mooi gepigmenteerd zijn. AMC Shine 30 lijkt misschien niet zo indrukwekkend maar bevat in het echt wel veel pigment en brengt mooi egaal aan. Ook Pearl 421 is heel intens van kleur en fijn in gebruik.



Een look heb ik (nog) niet gemaakt met deze oogschaduws, maar die komt snel online!
Een ander voordeel aan de Inglot Freedom System palettes is dat je makkelijk oogschaduws kunt verwisselen! Ik heb nu alle ingrediënten voor een mooie shimmery nude look in één palette zitten, en de overige twee (warmere goudachtige kleuren) hebben een plekje gekregen in dit kleine doosje. Superhandig!

Hoewel ik onder andere Sleek ook een prachtig merk vind heeft Inglot toch echt een plekje in mijn hart veroverd. Het zijn zonder twijfel mijn favoriete oogschaduws, en ik kan niet wachten tot ik weer een nieuw palette in mijn bezit heb! Dan ga ik waarschijnlijk voor meer 'gekleurde' kleuren, omdat ik nu alle basics wel zo'n beetje heb. Yay voor Inglot!
Een Freedom System palette met 2 kleuren kost €14 en is te koop bij Inglot. Wil je meer kleuren? Dan kun je voor €20 een palette met 3 oogschaduws en voor €29 een palette met 3 oogschaduws en een blush kopen.

Wat vind jij van mijn palette en de andere Freedom System oogschaduws van Inglot?

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...