Pagina's

donderdag 12 januari 2012

EOTD met Inglot Freedom System palette

Eergisteren zagen jullie al een review van mijn nieuwe Inglot palette, en vandaag is dan de beloofde look. Het is een shimmery nude look geworden (logisch met bruintinten) die ik heb gemaakt met mijn nieuwe en oude palettes. Dit is ongeveer mijn dagelijkse look, áls ik oogschaduw draag maak ik meestal deze look of iets vergelijkbaars. Ik hoop dat jullie het mooi vinden!



Eén ding wat ik jammer vind aan shimmery ooglooks is dat ze niet mooi overkomen op de camera. Ik gebruik meestal een flitser als ik look-foto's maak, maar als er shimmer in verwerkt zit krijg je snel een soort vettig effect op de camera. Ook komen de kleuren niet zo goed naar voren en krijg ik de foto's nooit zo scherp. Zonde, want de look is in het echt dus veel mooier! Maar goed, dit artikeltje was niet om te klagen maar om een look te laten zien!



Voor de look gebruikte ik 3 oogschaduws van Inglot en verder maakte ik een mooie winged eyeliner. Over het bewegend ooglid zit AMC Shine 11, een mooie warme nude kleur met gouden shimmers en glitters. Dit is echt mijn favoriete nude kleur, hij is echt perfect! In de crease heb ik Pearl 421 aangebracht, een warme donkerbruin met shimmer. Deze is ook echt prachtig, en goed te combineren. De highlighter op mijn wenkbrauwbot en in mijn binnenste ooghoek is AMC Shine 30, die ook erg mooi is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds de voorkeur geef aan een matte highlighter, maar ik vind dit toch ook wel heel mooi.



Full face is de look gewoon een warme nude look met lekker veel shimmer en niet te veel kleur. Just how I like it! De look is prima geschikt voor overdag (al zou ik dan een matte highlighter gebruiken), maar ook voor een feestje (met een shimmery highlighter). Ik droeg 'm in ieder geval ook met Oud&Nieuw, alleen dan met gouden glitters onder mijn ogen.



Ik hoop dat jullie de look mooi vonden, ondanks dat de foto's niet al het moois laten zien! Ik ben heel blij met mijn Inglot palettes, ze zijn echt perfect!

Op de full face foto is een groot deel van mijn make-up al weggesleten (de foto's zijn aan het eind van de avond gemaakt), maar die dag had ik het volgende gebruikt:

MAC Studio Sculpt foundation
MAC Select Cover-Up concealer
Essence 50's Girls Reloaded Translucent Loose Powder
Inglot Freedom System blush in 30
MAC Fix+ spray
88 Warm palette (wenkbrauwen)
Essence Lash&Brow Gel
MAC Beauty Powder in How Beautiful!
Too Faced Shadow Insurance
Inglot Freedom System palettes: AMC Shine 11, AMC Shine 30 en Pearl 421
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner
MAX mascara

Waar uit bestaat jouw dagelijkse make-up look?


Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...