Pagina's

maandag 23 januari 2012

Blog update

Het eerste wat ik dacht toen ik gisteren mijn statistieken bekeek was WOW! In plaats van het redelijk stabiele lijntje wat er normaal in te vinden was, was alles nu opeens extreem uit balans. En niet op een slechte manier, maar op een goede. Tot mijn grote vreugde zag ik een ongelooflijke piek in mijn statistieken, met maar liefst 977 pageviews en 275 unieke bezoeken op één dag! Mijn Bloglovin volgers zijn ook met 20 mensen toegenomen! Vooral de pageviews is echt een record, dus keek ik snel waar dit alles vandaan kwam. En wat bleek? Die lieve Maud had mij genoemd in haar Liebster Blog Tag! Dus, hoewel ik dit al iets té vaak heb gezegd, dankjewel!!!!


Maar dat is niet de reden dat ik dit artikeltje schreef, ik wilde het alleen even noemen maar maakte er, zoals gewoonlijk, weer een lang verhaal van.

Jullie hebben vast wel gemerkt dat ik sinds vorige week geen artikelen meer heb geschreven.. het spijt me hiervoor heel erg, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik momenteel in een flinke blogdip zit.
Ik heb niet alleen weinig zin om te bloggen, maar omdat ik sinds vorige week 3 avonden in de week bij de Dekamarkt werk, en de rest van mijn vrije tijd ook propvol gepland zit heb ik er ook totaal geen tijd voor gehad.
Sorry! Gelukkig kwam deze oppepper in de vorm van meer bezoekers precies op het juiste moment, ik weet weer waarvoor ik het doe (nee, niet om 'groot' te worden, dat bedoel ik niet, maar voor jullie, om al die 275 mensen te vermaken!) dus zodra ik alles weer een beetje op een rijtje heb ga ik snel weer hard aan de slag met Pretty Up.

Ik hoop dat jullie het begrijpen dat ik even niet zo vaak update, ik heb gewoon écht geen tijd en daardoor ook weinig zin om na zo'n lange dag nog blogposts te tikken. Laat trouwens maar weten wat jullie graag zien, dan ga ik aan het werk! :) Er komt binnenkort ook weer een kleine winactie, het wordt weer eens tijd!

Dus nogmaals, sorry voor het gebrek aan updates en bedankt voor de overvloed aan bezoekers! Oja, en wat willen jullie de komende weken graag zien op Pretty Up?


Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...