Pagina's

maandag 30 januari 2012

Blog comeback!

Hi guys! Het is jullie vast wel opgevallen dat er al zo'n twee weken niks meer is gebeurd op Pretty Up. Ik had een blogdipje, maar begin er nu weer een beetje bovenop te komen. Het wordt dus hoog tijd om weer producten te swatchen, foto's te maken, looks te creeëren en blogposts te tikken. Ik heb alleen niet elke dag tijd voor een uitgebreid artikeltje, en om dit op te lossen heb ik wat ideetjes voor de 'drukke dagen', bijvoorbeeld de dagen wanneer ik veel huiswerk heb, maar de dag er voor moest werken.

Op maandag, donderdag, vrijdag en zaterdag komen er 'gewone' artikeltjes online. Reviews, favorieten, filmpjes, persoonlijke artikelen, noem het maar op. Nieuwe ideeën hierover zijn 'Wat vind ik van...', waarin ik mijn mening geef over verschillende merken of productencategorieën (bijv. lipstick). Hierin zie je mijn collectie van een bepaald merk, aanraders en missers en ook mijn algemene mening.

Op dinsdag zal ik geen blogpost plaatsen. Ik heb op dinsdag een lange (hele lange) dag met veel huiswerk, en moet op maandag ook werken. Heb ik toch tijd over, dan schrijf ik alvast dat voor woensdag, want eigenlijk heb ik het op dinsdagmiddag door werken net zo druk (ik ben dan pas om half 9 thuis en moet dan ook nog eten..). Eén blogvrije dag per week is prima toch?

Ik ben van plan om elke woensdag een 'Wat heb je liever' vraag te stellen. Soms echte onmogelijke keuzes, maar soms ook gewoon dingen in het dagelijks leven. Het kost niet te veel tijd, maar is wel persoonlijk en veel beter dan niks. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Op te drukke dagen zal ik proberen wel een artikeltje online te zetten maar maak ik het niet te moeilijk. Ik kan bijvoorbeeld niet altijd foto's maken, dus in dat geval zal ik iets kiezen waar ik geen zelfgemaakte foto's bij nodig heb.

Ik hoop in ieder geval dat jullie mij vergeven voor het gebrek aan blogposts, en als jullie nog ideeën hebben voor wat jullie willen zien (zowel aan filmpjes, reviews, looks enz. als korte artikeltjes zonder foto's)
Ik wilde in ieder geval laten weten dat ik weer mijn best ga doen om jullie zo veel mogelijk te vermaken met artikeltjes en andere leuke dingen.

Door mijn gebrek aan artikelen heb ik ook weinig contact gehad via de comments, dus laat er gerust een achter!

Heb jij nog ideeën? En hoe was je weekend? 


Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...