Pagina's

zondag 8 januari 2012

Battle #2: Fruity nails met Marieke!

Het is weer tijd voor de battle! Deze keer strijd ik tegen Marieke met het thema 'Fruit'. Niet met een make-up look dit keer, Marieke en ik maakten allebei een fruitige nailart. Lees snel verder als je benieuwd bent naar het resultaat!


Marieke maakte een supermooie en originele nailart door druiven te gebruiken. Dit zegt ze over haar look:
Ik koos een fruitstuk dat ik ik nog niet zo vaak bij nailarts had gezien: druiven! Het is heel simpel om te maken, maar geeft toch een leuk effect. Het leek me geen goed plan om op álle nagels druiven te maken, dus op mijn ringvinger en duim heb ik het rustiger gehouden. Ik gebruikte een witte lak van Gare Nailpolish, een paarse lak van P2, een zilveren lakje van de DA en een bruine kleur van Trind.
En natuurlijk willen jullie het resultaat ook zien! Dit is het geworden, superleuke druiven:





Zelf pakte ik het heel anders aan en maakte een superkleurige, vrolijke fruitmand. Dat ging zo:

Kiezen is niet mijn sterkste punt, ook niet bij de battle! Omdat ik echt niet kon kiezen welk fruit ik na wilde maken besloot ik 4 verschillende fruitjes te maken: banaan, watermeloen, aardbei en kers. Het resultaat is deze verzameling van simpele, maar toch leuke en vrolijke nail-arts. Welke is jouw favoriet?Voor de nailarts gebruikte ik nagellakjes van Catrice en Essence, een dottingtool en stripers van Lemax, Essence en Claire's.

Mijn nailart is goed gelukt, helaas zijn de foto's 's avonds genomen en dus met flits, maar het komt goed over (behalve de kers op m'n wijsvinger misschien, die valt een beetje weg) op de foto. Ik kon helaas geen kers, banaan, aardbei of watermeloen vinden, dus gebruikte maar een kiwi voor de foto :)





Nou, dit waren de looks, Marieke en ik zijn ontzettend benieuwd naar wat jullie er van vinden en wie er gaat winnen! Laat snel je stem achter bij de poll in de sidebar!

De vorige battle, tegen Nynke, heb ik trouwens gewonnen. Yeeey, 1-0 voor Nina!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en snel stemmen! En Marieke, succes met winnen!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...