Pagina's

vrijdag 13 januari 2012

B-Fashion 2012

Woon jij in Haarlem en omstreken en ben je gek op beauty, fashion, fotografie, film, muziek, promotie, catwalklopen of iets anders creatiefs? Lees dan snel verder over B-Fashion, een jongerenproject wat binnenkort wordt georganiseerd in Schalkwijk (Haarlem).

Als je mijn blog al wat langer volgt heb je misschien deze post eens voorbij zien komen, met daarin een verslag van de B-Fashion catwalkshow van vorig jaar. B-Fashion is een project waarbij jongeren onder begeleiding van professionals workshops krijgen in bepaalde activiteiten (denk aan modeontwerpen, visagie, muziek, catwalklopen en film) en samen een catwalkshow organiseren. Ik heb hier vorig jaar met veel plezier aan meegedaan, en aangezien het nu tijd is voor B-Fashion 2 wilde ik jullie dat even laten weten. Er zijn waarschijnlijk niet veel Haarlemmers op mijn blog te vinden, maar for what it's worth ga ik jullie nu meer informatie geven over dit project.


B-Fashion bestaat uit twee belangrijke onderdelen: het volgen van workshops en het organiseren van een catwalkshow. Je leert veel over iets wat je leuk vindt (van echte professionals natuurlijk) en bent daarnaast betrokken in de organisatie van de show.
Er komen eventueel nog meer workshops, maar vorig jaar kon je de volgende dingen volgen:

- Mode ontwerpen
- Visagie
- Styling
- Film
- Muziek
- Catwalktraining
- Promotie

Dit eindigde in een mooie show bij Galerie37, waar de modellen, opgemaakt door de visagisten (me me me!), op zelfgemaakte muziek de ontworpen kleding showden. Het was een groot succes!

Ik kan jullie nog meer foto's en tekst geven, maar denk dat filmpjes eigenlijk meer zeggen. Het eerste filmpje is een korte promo, daarna komen de langere films voor als je geïnteresseerd bent!







Ben je geïnteresseerd in B-Fashion en zou je graag meer informatie en/of een inschrijfformulier willen? Laat dan even een comment achter of mail naar ninaa_xx@live.nl, dan stuur ik je het informatie/inschrijfformulier.

B-Fashion vindt vanaf volgende week elke woensdagavond van 19:00 tot 21:00 plaats in Belcanto (Haarlem Schalkwijk). Ik ga (hopelijk) meedoen aan de workshops Visagie en Promotie en heb er heel veel zin in!

Wat vind jij van zo'n project als B-Fashion, en zou je graag mee willen doen?


PS. Dit was geen betaalde advertorial, maar puur uit enthousiasme!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...