Pagina's

zondag 11 december 2011

Spam je blog!

Ik volg, net als jullie waarschijnlijk, veel blogs, en soms zie je door de bomen het bos niet meer. Dagelijks verschijnen er zo'n 100 posts in mijn Bloglovin, waardoor het niet meer overzichtelijk is. Daarom heb ik mijn Bloglovin opgeruimd door een stuk of 20 blogs die ik toch niet meer zo heel leuk vind te unfollowen en de rest te verdelen in 3 categorieën (favorieten, leuke blogs en blogs)
Maar nu ziet het er allemaal wel heel leeg uit, dus ik besloot weer eens nieuwe blogs te ontdekken. En welke blogs zijn nou leuker dan die van mijn eigen bezoekers? :)

Tumblr_lis7z2wb0w1qdbbywo1_500_large

Daarom vraag ik jullie weer lekker je eigen blog (of die van een ander natuurlijk) te spammen, en ik zal ze allemaal bekijken! :)

Ga je gang en laat lekker een linkje met een promotietekstje achter!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...