Pagina's

vrijdag 16 december 2011

Let's watch some movies!

Vandaag heb ik weer een non-beauty artikeltje voor jullie, dit keer over één van mijn grootste hobbies van de afgelopen maanden: films en series kijken! Sinds ik de site tv-links.eu heb ontdekt vind je mij dagelijks in mijn warme bedje met een film of serie op mijn laptop. In dit artikeltje geef ik mijn favorieten, en films/series die ik nog graag wil zien. Lees snel verder!

Tumblr_ljce77w3i81qhrmfco1_400_large



Ik zal maar beginnen met series, iets wat ik het allerleukste vind om te kijken. Het begon allemaal toen ik bij de videotheek oude seizoenen van Desperate Housewives ging huren. Dit volg ik al sinds het begonnen is, maar dat was alweer zo lang geleden dat ik wel weer eens vanaf seizoen 1 wilde kijken. Dat eerste seizoen beviel goed, en al snel volgde de rest. Nu kijk ik Desperate Housewives alleen nog op tv elke dinsdag, maar het is wel iets waar ik echt naar uitkijk!



De volgende serie waar ik aan verslaafd raakte was Pretty Little Liars. Deze serie is niet alleen ontzettend leuk op een girly manier, maar ook ontzettend spannend! Ook de boeken heb ik allemaal gelezen en vond ik geweldig. Het is nu even wachten op januari voor nieuwe afleveringen, ik zal dan zeker weer gaan kijken!

Tumblr_lpvuk9eryd1qic89eo1_500_large

Toen Pretty Little Liars afgelopen was moest ik op zoek naar een nieuwe serie die bijna net zo leuk was. En die heb ik gevonden! Ik heb Gossip Girl nooit op tv gevolgd, dus ben ik het terug gaan kijken op internet. En nu ben ik officieel verslaafd! Ik ben inmiddels bij het begin van seizoen 3 en kijk elke dag één aflevering.



Dat waren mijn drie favoriete series, maar ik heb er nog meer die ik graag kijk. Dat zijn:
- Awkward
Dit vind ik zo'n heerlijke serie! Helaas klopt er geen zak van de volgorde op MTV, dus heb ik ook dit op internet gekeken. Tussen Matty en Jake kan ik trouwens niet kiezen, ik vind ze allebei cute.
- New Girl
New Girl vind ik ook een hele leuke serie, vooral omdat Zooey Deschanel als Jess echt heel grappig is. Echt zo'n lekker luchtige serie om eens een aflevering van te kijken.
- House
House is heel wat anders dan de series die ik net noemde, maar daarom niet minder leuk. House is echt een ontzettende zak, maar daardoor juist leuk, en ook het verhaal van de patiënten is altijd erg interessant.

Naast series hou ik ook van films, al kijk ik deze minder. Op mijn lijstje met films die ik nog wil kijken staan onder andere:

New Year's Eve
Hier zou ik eigenlijk vorige week naartoe gaan met een van mijn beste vriendinnen, maar na heel lang wachten bij Pathé bleken de kaartjes toch op te zijn. Binnenkort gaan we voor de herkansing, want New Year's Eve is zo'n typische film die je wel móét zien.



Water for Elephants
Deze film heb ik eigenlijk al gezien, maar helaas viel ik in slaap (gebeurt vaker bij films..) tijdens het belangrijkste stuk. Omdat ik het wel een prachtige film vond wil ik deze graag nog eens kijken.
Fun fact: Toen ik in mei in Londen was wilden we op een dag naar Westfield Mall. Als we dat plan ook hadden doorgezet waren we per ongeluk aanwezig geweest bij de première van deze film!



The Notebook
Nadat ik Dear John had gezien en dit echt een supermooie film vond was ik vastbesloten om ook The Notebook te kijken. Misschien dat ik in plaats hiervan het boek lees, dat weet ik nog niet, maar in ieder geval is het echt zo'n must-see.




Dit waren mijn favoriete series en films die ik graag nog wil zien. Sorry voor het gebrek aan goede artikelen met eigen foto's, maar het weer werkt niet echt mee. Dit weekend is er weer een battle, en de rest van de artikelen weet ik nog niet. But I'll keep you posted!
Zo, en nu ga ik snel Juno kijken, want die film wilde ik ook al heel lang zien!
Laat even een reactie achter met jouw favorieten, en films en series die je nog graag wilt kijken.

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...