Pagina's

zaterdag 3 december 2011

Eerste filmpje: Favorieten van november

Hi!

Nadat er in de enquête duidelijk naar voren kwam dat jullie graag filmpjes willen zien op Pretty Up ben ik aan de slag gegaan met mijn camera. Na een beetje oefenen met het opnemen en bewerken is mijn eerste filmpje dan eindelijk klaar, en staat hij op Youtube! Het is een filmpje geworden met mijn favorieten van deze maand, en hoewel ik heel enthousiast ben over de producten kon ik helaas dat nog niet superduidelijk overbrengen. Gelukkig is dit pas mijn eerste filmpje en gaat er nog heel veel verbeteren. Ik hoop in ieder geval dat jullie het filmpje een beetje leuk vinden, en tips zijn altijd welkom. Enjoy!



Laat even een reactie achter met je mening en eventuele tips! :) Ik hoop dat jullie het filmpje leuk vonden, ondanks de klunzigheid (ik was ontzettend zenuwachtig, maar eens moet de eerste keer zijn toch?) en de slechte kwaliteit. Laat ook even achter wat jouw favoriete producten van deze maand zijn!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...