Pagina's

zaterdag 10 december 2011

Christmas wishlist


Het is alweer 10 december en hoewel ik het nog niet helemaal kan geloven is het over twee weken al kerstmis. Ik hoop op een hele gezellige kerst met mijn familie en een leuke vakantie met mijn vrienden.
Aan kadootjes doen mijn moeder en ik meestal niet, maar toch heb ik een wishlist gemaakt met dingen die ik de komende tijd graag wil kopen (of krijgen natuurlijk, het is niet voor niets een christmas wishlist!)




Dit zijn (volgens mij) alle dingen die ik komende tijd graag wil hebben. Natuurlijk heb ik nog wel meer wensen, zoals een mooie two finger ring, een nieuw Sleek palette en een oogmake-up remover voor de overgevoelige huid, maar de spullen op deze foto wil ik het allerliefste hebben. Hier komt een korte toelichting:

1. Samsung Galaxy Gio (wit) - €125,-
Eigenlijk hoort deze niet echt in mijn wishlist thuis, omdat ik hem al ongeveer heb. Nu mijn Nokia N97 op sterven na dood is wil ik graag een nieuwe, goede telefoon. Omdat een iPhone los (ik heb nog een abonnement) te duur is was de Samsung Galaxy Gio een goede keus. Mijn vader heeft hem inmiddels gekocht als kerstcadeautje, maar zodra ik bij hem langs ga krijg ik hem. Can't wait! :)

2. Hoesjes voor de Samsung Galaxy Gio - €10,99
Natuurlijk wil ik ook een beschermend hoesje om mijn Gio, hij moet namelijk wel mooi blijven. Op internet vond ik alleen deze hoesjes met zo'n mooi achterkantje, maar ik weet zeker dat er nog wel meer te vinden zijn en ik dus genoeg kan afwisselen.

3. Beyoncé Heat 30ml - €24,95
Mijn favoriete parfum van dit moment is zeker weten Heat Rush van Beyoncé, maar omdat het winter wordt leek het me tijd om ook Heat aan te schaffen. Deze is wat zwaarder, minder fruitig en beter geschikt voor het najaar en de avonden. Hij is overigens nóg lekkerder dan Heat Rush.

4. Make-up boeken: Bobbi Brown Makeup Manual €28,99, Kevin Aucoin Making Faces €19,99
Ik hou van make-up en ik hou van lezen. Daarom leek zo'n prachtig make-up boek mij echt een geweldig kerstcadeau. Deze twee boeken leken me het allermooiste en handigste, en ik zou hier dan ook graag mee willen beginnen. Het Bobbi Brown boek bevat vooral uitleg en de basis, en natuurlijk ook veel mooie looks. Daarom lijkt dit me een goed beginnersboek. Making Faces is volgens mij iets minder basics maar meer mooie inspiratiefoto's, tutorials en make-overs, wat me ook echt prachtig lijkt. Kiezen kan ik nog niet, ik wil ze allebei!

5. MAC Studio Sculpt foundation - €29,-
Huh, die heb je toch al? Ja, dat klopt, maar nu mijn huidskleur veranderd is past de kleur NW25 écht niet meer bij me. Ik krijg er een oranje hoofd van, wat volgens mij niet de bedoeling is van een foundation, en op het moment kan ik hem gewoon niet meer dragen. Daarom heb ik besloten een nieuwe Studio Sculpt te kopen in de goede kleur en mijn oude foundation door te verkopen aan mijn moeder (die dezelfde gebruikt en wél NW25 heeft). Wat precies de goede kleur is weet ik niet, omdat de ene MUA mij NC30 aanraadde en de andere NC37, maar dat zoek ik wel uit als ik het geld heb.

6. China Glaze Fast Freeze Quick Dry - €8,95
Een paar maanden geleden was ik nog helemaal gelukkig met mijn INM Out The Door top coat, maar inmiddels is deze helemaal dik geworden en helaas niet meer te gebruiken. Daarom wil ik eens wat anders proberen, namelijk de CG Fast Freeze Quick Dry. Dit is niet echt een topcoat maar meer een vloeistof (denk aan de Essence Dry Drops, maar dan zonder dat vieze vettige laagje) om je nagels sneller te laten drogen. Misschien dat ik uiteindelijk toch nog kies voor een sneldrogende top coat in plaats van dit, maar ik ben toch wel benieuwd of het werkt.

Dit was mijn wishlist van dit moment, en ik hoop dat ik de producten op deze lijst aan het eind van het jaar (bijna) allemaal in huis heb. Vooral op punt 1, 2, 3 en 5 kan ik echt niet wachten, en zo'n mooi boek van 4 moet ook snel mijn kast in verdwijnen. Wish me luck met sparen! :)

Wat staat er op jouw wishlist?
Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...