Pagina's

donderdag 8 december 2011

Bye bye GFC, hello Bloglovin!

Lieve meiden,

Gisteren las ik op verschillende blogs dat Google gaat stoppen met Google Friend Connect (GFC). That's right, vanaf februari 2012 kunnen jullie mijn blog niet meer volgen vanuit je blogger account. Ik heb momenteel 102 volgers via GFC en hoewel een aantal mij al volgt via Bloglovin doet niet iedereen dat.
Om jullie er even aan te herinneren heb ik een kort artikeltje gemaakt. Volg jij mij nog niet met Bloglovin? Klik dan op de onderstaande button, want het zou zonde zijn als ik al mijn volgers verlies. Ik vind het leuk om jullie reacties te lezen en om jullie terug te zien in mijn statistieken, en zou geen één volger willen missen! Dus nogmaals, volg me alsjeblieft via Bloglovin!

Follow Pretty Up


Liefs, Nina

Q: Vinden jullie het ook zo jammer dat GFC opgeheven wordt, en volg je me via Bloglovin?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...