Pagina's

zondag 4 december 2011

The Battle: alle informatie

Lieve meiden,

Laatst lazen jullie al dat de battle, die na de finale met Floor en Marjolein stopte, weer door gaat, maar dit keer met andere vrijwilligers. Jullie waren gelukkig enthousiast, en ik kreeg meteen 7 reacties van meiden die de uitdaging wel aan wilden gaan. Superleuk, ik heb er zin in!
Vandaag geef ik jullie alle informatie die je nodig gaat hebben, en kies ik de eerste kandidaat met een thema er bij uit.






De battle zal elke twee weken plaatsvinden, dit omdat elke week wel erg veel is en we er dan ook heel snel doorheen zijn.
In principe zullen de artikelen met beide looks op zondag online komen, tenzij je liever een andere dag hebt. Het is dan belangrijk dat de foto's vóór zaterdagavond 8 uur gemaild zijn, zodat er genoeg tijd is om een artikeltje te schrijven. Eerder is altijd beter, maar dit is het maximum. De looks zijn full face, tenzij anders aangegeven (nail-art of alleen een ooglook kan natuurlijk ook)
Ik ga niet lastig doen, het is alleen belangrijk dat je de look zelf gemaakt hebt, je duidelijke foto's hebt (en dan bedoel ik geen spiegelreflex-kunstwerken, maar gewoon foto's waar goed op te zien is wat je hebt gedaan) en dat je de foto's op tijd mailt (en dan bedoel ik vóór zondag).

Tot nu toe hebben de volgende meiden zich aangemeld:
- Nynke
- Roos
- Darcy
- Marieke
- Laura
- Anne-Floortje
- Jessy

Als jij wel of niet in dit rijtje wil staan, laat dat dan even weten!
Ik pakte de fruit machine er weer bij, en die besloot dat Nynke mijn eerste tegenstander wordt!



Nou Nynke, ik hoop dat je er zin in hebt! De look komt dan op 18 december online. Als je om de een of andere reden niet kunt laat dit dan even weten, Anne-Floortje is de reserve in dit geval.

En nu het thema.. ik heb nog een aantal thema's over van de vorige battle, maar het is natuurlijk niet heel veel. Ik vraag hier dus om jullie hulp, ik zou heel graag thema's van jullie horen.
Anyway, ik had dus nog wat thema's liggen en daar is het volgende uitgekomen:



Sprookjesfiguren, ik vind het echt een leuk thema! Doornroosje, Sneeuwwitje, maar ook evil people zoals Cruella de Vil en Malafide. Ik ben benieuwd wat Nynke er van gaat maken, en zelf ga ik ook hard nadenken en heel goed mijn best doen!

Ik hoop dat jullie er zin in hebben, en vooral jij, Nynke! Laat even een reactie achter om te bevestigen, dan komt het allemaal goed. Succes!

Hebben jullie zin in de battle? En zijn er nog ideeën voor thema's, of mensen die zich nog aan of af willen melden?


Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...