Pagina's

zondag 18 december 2011

The Battle #1 Sprookjesfiguren

Yesss, het is weer tijd voor de battle! Dit keer strijd ik met Nynke in het thema Sprookjesfiguren. Benieuwd naar onze full face looks? Lees dan snel verder! :)

Tumblr_lrfg5c3saz1qhdkxco1_500_large
Bron: Weheartit
Laat ik beginnen met de look van Nynke, die is geïnspireerd op Doornroosje. Ik vind het een mooie look, en heel sprookjesachtig met al dat roze. Zelf zegt ze:

Bij het thema sprookjesfiguren denk ik gelijk aan Doornroosje, mijn
favoriete sprookje van toen ik klein was!
Ik heb mijn look geïnspireerd op de kleur van haar jurk, roze.
Doornroosje heeft een prachtige licht roze huid. Dit heb ik geprobeerd na
te maken met een roze concealer.
Daarna ben ik gelijk aan de slag gegaan met mijn Sleek palette en een
andere vel roze oogschaduw. Een klein beetje blush op mijn wangen en net
zoals Doornroosje heb ik een mooie roze lipstick opgedaan.


Voor mijn eigen look liet ik me insprireren door Sneeuwwitje. Eerst was ik van plan voor Princess Jasmine te gaan, maar omdat zij niet zo'n karakteriserende make-up draagt koos ik voor Sneeuwwitje. 
Toen ik zag dat het thema Sprookjesfiguren was werd ik heel blij. Wat een superleuk thema, dacht ik, en je kan er zo veel kanten mee op! Dat vind ik nog steeds, maar het bleek wel heel moeilijk te zijn. Want tja, Doornroosje, Sneeuwwitje en Assepoester waren eenmaal niet zulke beauty-addicts als wij. Na een beetje inspiratie op te hebben gedaan op Youtube en Google bedacht ik mijn look. Een onschuldige ooglook met wit oogpotlood, een double winged eyeliner en neutrale oogschaduw, met knalrode lippen. Just like Snow White! Natuurlijk konden een flawless skin, roze blush en strakke wenkbrauwen niet ontbreken. Het maken van de look vond ik heel leuk, en ondanks dat de nepwimpers niet wilden lukken is hij ook goed gelukt. Ik zie Sneeuwwitje er wel in, jij ook?


Wat vind jij de mooiste/beste battle look? Breng nu je stem uit in de poll in de sidebar of op de blog van Nynke!

Liefs, Nina

EDIT: Oeps, helemaal vergeten een nieuwe kandidaat uit te kiezen! Hier is 'ie dan alsnog!
Ik ga battlen met...


In het thema...


Nou Marieke, ik ben heel benieuwd wat je van het thema fruit gaat maken, want zelf heb ik nog geen idee! Ik heb in ieder geval erg veel zin in de battle!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...