Pagina's

donderdag 10 november 2011

Sieraden van sieradenkistje.nl!

Voor mijn verjaardag (24 oktober) kreeg ik van een van mijn beste vriendinnen Sara twee supermooie sieraden van sieradenkistje.nl. Sinds die tijd draag ik ze bijna elke dag, dus moet ik ze natuurlijk even aan jullie laten zien!




Het eerste sieraad is een ketting met een klokje er aan. Ik wilde al heel lang zo'n klokje, maar had 'm toch nooit besteld. Saar wist dat ik er eentje wilde, en vond voor mij de perfecte ketting! Ik had deze al eens gezien op Sieradenkistje en weet dus dat hij 'Pocket Heart' heet, en het was ook één van mijn favorieten.
Het klokje zit verscholen achter een hartje, echt superschattig! Ook is de achterkant mooi versierd, maar daarvan heb ik helaas geen foto (vergeten!).



Niet alleen de buitenkant, maar ook het klokje zelf heeft zo'n leuke vintage uitstraling. Ik hou van ouderwetse klokjes, sowieso ben ik gek op klokken maar een beetje een mooi lettertype vind ik ontzettend belangrijk.
Gelukkig heeft deze dat, het klokje ziet er heel stijlvol uit en werkt ook goed (leuk detail: hij stond al goed toen ik 'm kreeg, dat noem ik nou service!)
De ketting kun je makkelijk openklikken door op het uitstekende knopje bovenaan te drukken.



De ketting is vrij lang, ik denk 80 cm. Dat vind ik een fijne lengte omdat het de saaiheid van een effen t-shirt wat doorbreekt. Hij komt namelijk tot de hoogte van mijn taille, en ik vind het leuk om rond die hoogte een accent te leggen (meestal dmv een taillerokje, maar een ketting is ook goed)



Verder naar de ring. Ik wilde ook al tijden een ring met een roos er op, en nu heb ik 'm eindelijk!
De ring van Sieradenkistje is zilver met een grote perzikkleurige roos er op. Ik vind hem ontzettend mooi, en ook de kleur is prachtig en past overal bij.



Ik weet dat Sieradenkistje veel bloemenringen verkoopt in verschillende groottes, maar deze is voor mij perfect. De roos is even breed als mijn vinger, waardoor je de zilveren ring bijna niet terugziet. Ook is hij niet té groot.



Helaas kreeg ik wel een beetje groene/blauwe vingers van de ring, het was niet heel erg maar toch wel duidelijk. Dat betekent ook dat de ring niet lang mooi blijft, dus raad ik je aan om er wat kleurloze nagellak op te doen (moet ik ook nog doen). Dan heb je hier geen last van.



Ik ben heel blij met mijn nieuwe sieraden en wou ze daarom graag aan jullie laten zien. Zowel de ketting als de ring is prachtig, van goede kwaliteit (niet kapot en mooi afgewerkt) en niet al te duur. De precieze prijzen wil ik niet weten omdat het kadootjes zijn, dus die kun je vinden als je zoekt in de categorieën Kettingen met Klokje en Ringen. Bekijk ook eens de rest van de site, want Sieradenkistje verkoopt echt hele leuke vintage sieraden. Dit was trouwens geen (betaalde) reclame, maar gewoon een stukje enthousiasme over mijn nieuwe sieraden en een goede tip voor iedereen die Sieradenkistje nog niet kent.

Wat vinden jullie van mijn sieraden?


Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...