Pagina's

woensdag 9 november 2011

Shoplog & verslag blogmeeting!

Lieve meiden,

Jullie zaten er waarschijnlijk al op te wachten, en hier is dan eindelijk het verslag en de shoplog van de beautyblog meeting!






Afgelopen zaterdag, 5 november, was het dan eindelijk zover: de beautyblog meeting! Om 12 uur stonden Celine, Savannah en ik alledrie bij de Starbucks in Amsterdam om te beginnen aan een heerlijk shopdagje. Het klikte vrijwel meteen, en gezellig kletsend liepen we naar onze eerste missie: de Bijenkorf!
Ik was van plan een concealer van Bobbi Brown te kopen en Savannah een foundation van MAC. Omdat het bij de Bobbi Brown stand druk was liepen we meteen door naar MAC, om daar alledrie verliefd te worden op de nieuwe Glitter And Ice collectie, die pas sinds die dag uit was. Alle producten uit deze Limited Edition waren supermooi, maar voor mij (en voor de andere twee ook volgens mij!) sprong de Beauty Powder in How Beautiful! er meteen uit.



Deze supermooie bronzer/highlighter zat in een stijlvolle witte verpakking en was echt in één woord prachtig. Zeker toen de MUA hem bij me opdeed kon ik het niet laten deze te kopen, hij was gewoon té mooi. Op de foto komt de shimmer niet helemaal tot zijn recht, maar de kleur wel.



We gingen verder met de missie van Savannah, een goede foundation. Deze heeft ze dan ook gevonden, de MUA pakte meteen de goede die haar heel mooi stond (Select SPF15 foundation in NC30) en natuurlijk kocht ze hem ook. Ik vroeg nog even naar een goede concealer, en voor ik het wist stond ik in de rij met niet alleen de Beauty Powder (€24) maar ook de Select cover-up concealer in NC30 (€16). NC30 is trouwens niet dezelfde kleur als mijn foundation, die is NW25 maar eigenlijk te roze voor mijn huidskleur. Ik ben er achter dat mijn ondertoon vaak verandert, in de herfst is hij meer geel en in de lente meer roze. Op dit moment is de concealer in NC30 in ieder geval goed, en ik denk dat het een kleur is die sowieso altijd wel blijft matchen.



Celine kocht niks bij MAC, omdat ze ook een beetje geld wilde besparen. Maar toen we aankwamen bij Make Up Store kon zij het ook niet laten om een prachtige gouden oogschaduw mee te nemen. Make Up Store is trouwens een superleuke winkel, ik had er minder van verwacht maar de producten waren echt prachtig en de winkel was heel gezellig klein.

Na de Make Up Store en de Hema, waar Savannah en ik een sjaal kochten (ik in het rood, Savannah in het donkergrijs, en Celine had 'm al in het rood) pakten we een tram en stapten we uit bij de Van Baerlestraat, waar Inglot zit. Ik had me enorm verheugd op deze winkel, maar in werkelijkheid was hij toch wat minder mooi dan ik had verwacht. De winkel was heel groot, waardoor het assortiment een stuk kleiner leek dan het echt was. Het zelf samenstellen van een palette met het Freedom System was wel echt super, alleen waren bijna alle palettes uitverkocht en was het kleinste wat ik kon kiezen een palette met 3 oogschaduws en een blush (€29). Ik had eerlijk gezegd liever geen blush gehad, omdat die allemaal vrij gepigmenteerd en poederig waren, maar achteraf ben ik toch blij met mijn aankoop, omdat de blush nog best mooi is en de oogschaduws helemaal prachtig!



Ik kan niet wachten om een review hier over te schrijven, maar omdat de kleurnummers op de onderkant van de pans staan moet ik eerst een manier vinden om ze te depotten, en dat kan nog wel even duren. Ik voel me echt stom dat ik niet beter naar de kleurnummers in de winkel heb gekeken, dat had zoveel tijd en moeite bespaard!
Ik kocht een gouden kleur, omdat ik al heel lang op zoek was naar een goede gepigmenteerde goud. Ook de twee nude kleuren waren echte must-haves, ik heb weinig bruine kleuren die niet te donker, te rood of grijs (van ondertoon) en lekker shimmery zijn. De blush is op de foto wat donkerder dan in het echt, maar het is een soort peachy rood kleurtje wat denk ik vooral mooi staat als ik wat bruiner ben.



Na de Inglot, waar Savannah en Celine allebei niets kochten (ik gaf echt belachelijk veel geld uit die dag, bijna al mijn verjaardagsgeld, maar zij konden zich inhouden), gingen we op zoek naar een afrowinkeltje in de hoop dat ze daar Sleek zouden verkopen. Na lang, lang lopen kwamen we inderdaad bij een afrowinkeltje, maar helaas hadden ze geen Sleek! Wel verkochten ze Teeez! (helaas niet de holografische lakjes) en het merk Kleancolor, een voor mij onbekend merk met prachtige baked oogschaduws voor maar €4. Ik kocht de kleur Burgundy, een mooie oudroze kleur.



Na de afrowinkel glipten we even een Kruidvat in, en ik het wist stond ik buiten met een Rimmel Kate lipstick in de kleur 03. Hij kost officieel €9,50 maar door verschillende kortingen was ik maar €6 kwijt. 03 is een mooie nudekleur, die nét niet te licht voor mijn huidskleur is. Ik had nog geen nude lipstick, en hoewel het even wennen is vind ik 'm wel heel mooi! Review en look met de lipstick komt er natuurlijk nog aan, net als bij de rest van de producten.



Toen was het alweer bijna 4 uur, en ons supergezellige shoptripje was over. Celine en Savannah stapten op een tram richting Centraal, en ik ging door naar het appartement van mijn vader in Amsterdam. Het was een hele gezellige middag, en Savannah en Celine (die ik al kende door het Beautylab Event) zijn echt hele lieve meiden. Het was een geslaagde meeting, dus zeker voor herhaling vatbaar!

Zoals jullie zien heb ik op de sjaal na alleen make-up gekocht, we zijn die dag niet op zoek gegaan naar kleding. Ik heb enorm veel geld uitgegeven, maar ben nu wel aan het minderen. Het is mooi geweest met de make-up kopen, ik heb nu genoeg (ik heb alleen nog een nieuwe compact powder nodig aangezien mijne op is, maar verder heb ik nu niks hard nodig) om een tijdje mee te kunnen doen, en mijn geld gaat hopelijk de komende tijd niet meer op aan make-up. Reviews komen er aan, en natuurlijk ook looks met de producten. Wel krijg ik het de komende twee weken druk met de toetsweek, dus komen er niet elke dag artikeltjes online.

Ik hoop dat jullie het artikel leuk vonden, en ik zou het leuk vinden als jullie de volgende keer ook eens naar een meeting komen! Zodra er weer een treinkaartjesaanbieding is (gaat vast nog wel even duren) organiseren we een nieuwe! Bekijk ook eens het verslag en de shoplog van Savannah. Celine heeft (nog) geen blog, maar vond het volgens mij ook leuk.

Eenmaal thuis stond me trouwens nog een leuke verassing te wachten: ik had een perspakketje gekregen. Wat het precies is zien jullie snel, maar hier is alvast een klein voorproefje:




Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...