Pagina's

donderdag 24 november 2011

Rimmel Kate Moss Lasting Finish Lipstick in 03

Bij de Beautyblog Meeting kocht ik ook een mooie nude lipstick van Rimmel. De Kate Moss Lasting Finish lipsticks had ik al vaker voorbij zien komen op allerlei blogs, en de kleur 03 sprak me wel aan. Een nudekleur die bij bleekscheetjes als Vera Camilla vrij donker uitviel, en niet al te doods was. Op mijn huid bleek de lipstick echter niet zo donker te zijn, en ondanks dat ik nude lips best eng vind om te dragen kocht ik de lipstick. Lees snel verder om te zien hoe hij er op mijn licht getinte huidje uitziet!






De Kate lipsticks hebben een andere verpakking dan de gewone, ze zijn mat met een glimmende rand en de naam van Kate staat er in het rood op.



De kleur van de lipstick is nude en ligt een beetje tussen roze en bruin. Het is een vrij koele kleur, en niet heel donker of licht. Hij is ongeveer gelijk aan mijn huidskleur, en ik ben een NC30/37 (elke keer bij MAC ben ik weer een andere kleur, heel frustrerend!)



Vaak zijn nude lipsticks een beetje 'dood', maar als ik deze draag heb ik nog steeds kleur in mijn gezicht. Ook zie je op de swatchfoto dat hij nog een duidelijke roze/peachy ondertoon heeft, en dus niet helemaal huidskleurig is.

IMG_9526.jpg

Mijn eigen lippen zijn niet heel gepigmenteerd, ze hebben een vrij bruinige kleur van zichzelf. Dit zijn mijn lippen zonder lipstick:



De lipstick dekt heel goed, met een dun laagje is hij gewoon dekkend. Met hele gepigmenteerde lippen heb je misschien Lip Erase nodig om hem helemaal dekkend te krijgen, maar in principe is de lipstick prima op zichzelf te dragen. Hij is vrij romig, maar droogt wel snel op en blijft dan echt goed zitten. De glans is een beetje satin, niet te glanzend maar ook niet mat, zelf vind ik het mooi natuurlijk. Op de foto lijkt het alsof de lipstick heel erg in de lijntjes trekt, maar dat valt best mee. Ik heb gewoon hele droge lippen (en dan is dit na dagen intensief verzorgen voor de lipswatch)



Zoals ik al zei is de kwaliteit van de lipstick echt goed, hij dekt prima, heeft een fijne textuur en blijft goed zitten. Ook de kleur vind ik heel mooi. Een full face foto heb ik helaas niet, maar hij zal snel langskomen in een full face look.

Dit is een beetje een kort artikel geworden, sorry daarvoor, maar ik zit gewoon heel erg in tijdnood en ook wel een beetje een blogdipje. Omdat ik jullie toch nog iets wilde laten horen heb ik deze prachtige lipstick laten zien, maar een superuitgebreide review is het niet geworden.
Wel wil ik even kort mijn mening geven:

Werking 45/50
Prijs 12/20
Textuur/Geur 8/10
Gebruiksgemak 9/10
Verpakking 8/10

Ik ben heel erg te spreken over de lipstick, ik kan namelijk geen duidelijk minpuntje noemen! Ik denk dat het grootste nadeel de prijs is, de lipstick is niet heel erg goedkoop (€9,50)
Maar gelukkig is de kwaliteit prima, dus is hij het geld wel waard.

Cijfer: 8,2!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...