Pagina's

zondag 27 november 2011

Pretty Hippos Battle: Terugblik

De afgelopen zondagen hebben jullie kunnen genieten van de Pretty Hippos Battle tussen mij, Floor en Marjolein. Deze is nu afgelopen, en daarom hebben we voor jullie een terugblik (inclusief de winnaars natuurlijk!)
Lees snel verder om te zien wie de battles gewonnen heeft.






De eerste battle had als thema Barbie. Hiervoor maakten wij alledrie een full face look. Ik won uiteindelijk de battle, met Floor en Marjolein op een gedeelde tweede plaats. Dit was mijn look:



Daarna maakten we alleen een ooglook, dit keer met het thema Regenboog. Ook deze ronde won ik weer :) Floor werd tweede en Marjolein derde.
Mijn look zag er zo uit:



Hierna was nailart aan de beurt, niet mijn sterkste punt. Ik verloor de battle dan ook van Floor en Marjolein. Floor won duidelijk, met deze vampieren nail-art:



Onze laatste battle had geen thema, maar was gewoon een full face look naar keuze. Ook deze ronde won Floor weer, met haar look met mooie rode lippen. Ik eindigde op de tweede plaats en Marjolein op de derde.



Hoe we de winnaars zouden berekenen was mij niet heel duidelijk, dus zet ik het gewoon zo op een rijtje.
Hier zijn de winnaars per ronde:

Barbie Battle
1st: Nina
2nd: Floor & Marjolein

Regenboog Battle
1st: Nina
2nd: Floor
3rd: Marjolein

Halloween Battle
1st: Floor
2nd: Marjolein
3rd: Nina

Final Battle
1st: Floor
2nd: Nina
3rd: Marjolein

Floor en ik wonnen allebei twee rondes, en daarom is de winnaar bepaald door de laatste battle. Die heeft Floor gewonnen dus is zij ook de winnaar! Gefeliciteerd Floor, je hebt het verdiend!

Als je je afvraagt of de battle hierna nog doorgaat moet je binnenkort even op Pretty Up terugkomen, want dat ga ik nog aankondigen in een artikeltje.

Liefs, Nina

Wie heeft volgens jou de mooiste looks gemaakt en de battle gewonnen?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...