Pagina's

zondag 20 november 2011

Pretty Hippos Battle: The look!

Het heeft even geduurd vanwege de toetsweek, maar de Pretty Hippos Battle is er weer! Deze week zijn Floor en Marjolein hard aan de slag gegaan met een full face look. Dit keer was er geen thema, dus waren we vrij om een mooie look te maken. Alles was vrij, dus je kon een mooie, draagbare look, maar ook een felle en extreme look maken. Kijk snel verder om te zien wat wij er van gemaakt hebben!







Floor


Mijn ogen hield ik iets rustiger dit keer, want ik wilde knallen met een mooie rode lipkleur! De look ging een beetje de pin-up kant op, een look die ik vrij vaak draag (eyeliner met een wing etc.). Ik ging me helemaal een model voelen met die mooie rode lipgloss (die wel erg in de lijntjes ging zitten, maar dat terzijde) en die cat-eyes met goud en taupe! Voor de extra glow voegde ik nog wat highlighter toe op mijn jukbeenderen.








Marjolein


Toen ik nadacht over een thema, kon ik niet echt tot een thema komen. Wat ik wel wist: ik wil knallen! Dus pakte ik zwarte oogschaduw van Sleek, en een berg mascara en ging aan de slag met mijn ogen. Daarna moesten natuurlijk ook mijn lippen nog leuk worden, die deed ik met schmink en eyeliner.





Nina


Na even nadenken besloot ik dat ik een draagbare herfstlook wilde maken, eentje met warme kleuren. De vorige battle looks waren niet heel draagbaar en vooral gericht op het thema, maar deze heb ik gewoon opgehad naar de Dekamarkt, waar ik van de aardige kassamedewerkster (oftewel Sara) een compliment kreeg over mijn make-up. Ik gebruikte veel verschillende oogschaduws, niet alleen verschillende kleuren maar ook van allemaal andere merken. Toen ik begon aan de look wist ik nog niet helemaal wat het zou gaan worden, maar achteraf vind ik 'm erg mooi geworden. Dit is een warme herfst look die ik zeker graag zou dragen.





Naast de ooglook met goud, roze en bruin heb ik natuurlijk ook aandacht besteed aan de rest van mijn gezicht, het was tenslotte een full face battle! Ik heb het vrij rustig gehouden, met foundation, een donkerperzikkleurige blush en mijn nieuwe MAC Beauty Powder als highlighter. Tot slot gebruikte ik een sheer roodroze lipstick voor de finishing touch, en mijn herfst look was klaar!





Ik ben benieuwd wat jullie van de looks vonden, het wordt dit keer wat lastiger met stemmen omdat er geen thema is waar we ons aan moesten houden. Stem op de look die jij het mooiste vindt in de sidebar of op Sweethippos!


Liefs, Nina


Ps. Hier een lijst met gebruikte producten, deze heb ik dit keer niet in de tekst verwerkt aangezien het er best wel veel zijn!


Ogen
Too Faced Shadow Insurance
Catrice Big City Life Berlin palette in Checkpoint Charlie
Kleancolor baked eyeshadow in Burgundy
Sleek Oh So Special palette in Bow, Gateau, Gift Basket en Celebrate
Inglot Freedom System palette in AMC Shine 43
Scaredy Cat pigment in Hirundo
Maybelline Gel Eyeliner
Maybelline Volum'Express The Colossal mascara 100% Black


Gezicht
MAC Studio Sculpt foundation in NW25
MAC Select Cover-Up concealer in NC30
Inglot Freedom System palette blush
MAC Beauty Powder in How Beautiful!
ELF lipstick in Seductive
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...