Pagina's

maandag 7 november 2011

Persoonlijke update

Lieve meiden,

De laatste tijd verschijnen er wat minder artikeltjes op m'n blog. Dit komt niet omdat ik geen inspiratie heb, want die heb ik genoeg, maar ik heb gewoon geen tijd om te bloggen. Ik heb het heel druk met het combineren van school, mijn blog en mijn sociale leven (wat klinkt dat ongelofelijk stom haha!) en kom daarom aan alledrie niet genoeg toe. Ik wilde jullie even laten weten dat ik natuurlijk niet ga stoppen met bloggen en dat jullie nog steeds leuke artikeltjes kunnen verwachten.
Maar wel wat minder vaak, want volgende week heb ik toetsweek, en ik moet er dit keer superhard voor werken. Dat betekent dus niet superveel artikelen, maar ik beloof dat ik het na de toetsweek in zal halen!

Er komt in ieder geval nog een shoplogje aan van de bloggersmeet, en reviews en looks met al mijn nieuwe producten! Dus blijf Pretty Up volgen, cuz I'll be back! :)

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...