Pagina's

maandag 28 november 2011

Gaat de Battle door...?

Zoals jullie gisteren al lazen in de Terugblik is de Pretty Hippos Battle met Floor en Marjolein van Sweethippos nu afgelopen. Hoewel het als een eenmalig 'experiment' begon ben ik het battlen echt heel leuk gaan vinden. Ook kregen we veel enthousiaste reacties, en daarom heb ik besloten om door te gaan met de battle, maar dan iets anders, op de Serena-manier. Serena van Beautylab houdt regelmatig battles met andere beautybloggers, hier was ons idee ook op geïnspireerd maar niet helemaal overgenomen. Nu is het echter wel nodig om nieuwe tegenstanders te vinden, dus sorry Serena, ik nak je idee! :)
Ik vond het ontzettend leuk om de battle te doen, en bovendien daagde het me echt uit om creatief te worden met make-up.



Maar natuurlijk heb je voor een battle ook een tegenstander nodig. En jullie voelen 'm al aankomen, ik vraag jullie om mee te doen. Lijkt het jou leuk om een keer uitgedaagd te worden om een make-up look in een bepaald thema te maken? Laat dat dan even achter in een reactie. Wees niet bang dat je het niet kan oid, ik kan er namelijk ook helemaal niks van maar doe elke keer heel erg mijn best om een enigszins mooie look te maken (wat me ook niet altijd lukt haha)
Ik hoop dat er een aantal meiden zijn die het leuk vinden om een keer (of vaker natuurlijk, als het je goed bevalt) een battle te doen, want dan kan het doorgaan. Als er niet genoeg animo is zal de battle helaas stoppen, met misschien af en toe een 'eenmalige Battle' als ik iemand heb gevonden.

Dus meiden, doe mee en versla mij met jullie mooie themalooks!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...