Pagina's

woensdag 12 oktober 2011

Wie heeft de ketting van Kenzaa.nl gewonnen?

Lieve meiden,

Een tijdje geleden kondigde ik de 100 followers giveaway in samenwerking met Kenzaa.nl aan. Hierbij kon je een prachtige uilenketting winnen. Jullie deden massaal mee (er waren niet zo veel inzendingen als bij de vorige winactie, maar alsnog best wel veel!) en vandaag is er dan eindelijk de uitslag. Wie heeft de ketting van Kenzaa gewonnen? Lees verder als je het wilt weten





Ik zal er niet omheen draaien en gewoon de winnaar bekend maken, deze heb ik random gekozen met de fruitmachine. Hier is de printscreen met de winnende naam:



En de winnaar is Daniela, gefeliciteerd! Als je even je adresgegevens naar mij mailt zal ik dit doorsturen naar Kenzaa.nl en zul je de ketting zo snel mogelijk ontvangen! De anderen, niet getreurd, er komt snel weer een giveaway!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...