Pagina's

woensdag 5 oktober 2011

Reminder: Win een ketting van Kenzaa.nl!

Misschien hebben jullie het al gezien, maar misschien ook niet: Ik houd een winactie in samenwerking met Kenzaa.nl. Je kunt nu een mooie uilenketting winnen op Pretty Up, dus doe zeker eventjes mee!
Als je op deze link klikt kom je op de winactie-pagina, dus als je nog niet mee doet...



Er is één ding wat ik jullie nog wel even duidelijk wil maken. Om mee te doen aan de winactie hoef je maar 3 dingen te doen:

♥ Een comment achterlaten dat je meedoet
♥ Pretty Up volgen met Bloglovin of GFC
♥ Kenzaa volgen met Twitter, Facebook of Hyves

Als je één van deze dingen niet doet is je inzending dus ook niet geldig! Heel erg zonde, want er zijn veel meiden die meedoen maar vergeten te vermelden of ze Kenzaa volgen. Let daar dus extra goed op als je kans wilt maken, anders heeft het geen zin.

Als laatste is er nog iets wat ik even kwijt wil: mijn camera is binnen! Ik heb een beetje zitten experimenteren, nog geen blogfoto's gemaakt maar dat komt deze week zeker nog. Een foto die ik even wil laten zien is deze, lekker van dichtbij op een bloem. Ik vind 'm voor een fotografie-noob die net een nieuwe camera heeft nog best wel mooi gelukt!


Wat vinden jullie?

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...