Pagina's

zondag 30 oktober 2011

Pretty Hippos Battle: Halloween!



Sorry dat ik alweer te laat ben met de battle, maar hier is 'ie dan: de halloween battle met Sweethippos. Deze week maakten wij alle drie een nailart met als thema halloween, en dit is 't geworden!





Lees verder om de looks te zien!



Nina




Meteen toen we het thema bepaalden dacht ik al aan deze nailart, die ik ooit (vorig jaar ofzo) eens had gezien. Bloedspetters, lekker Halloween! Ik maakte de nailart met de witte nagellak van Catrice die je hier ziet (Snow Motion), een rode van Essence (Fame Fatal) en een dottingtool. Het maken van de nailart ging nog best goed en ik ben dan ook tevreden over het resultaat.


Marjolein





Ik heb gebruikt: Oranje uit de zomercollectie van Trind, 50's Girls Reloaded Wit, Hema Rood, China Glaze Crackle en Essence Metallics Zwart.
Bij Halloween moest ik direct aan pompoenen denken, en aan bloed. Ik heb er dus maar een combinatie van gemaakt.



Floor



Mijn bedoeling was deze keer om 'vampiernagels' te creeëren. Oké, waar zie je dan een vampier in? zou je denken, maar kijk eens goed: ik heb vampiertanden op de tips van mijn nagels getekend! Daaronder heb ik een dieprode lak van de H&M aangebracht, en daar bovenop een patroontje wat ik met een stampingset heb gemaakt. Dat was wel weer even oefenen, want dat heb ik al heel lang niet meer gedaan! Ik vond het patroontje wel een beetje op een spinnenweb lijken, en jullie? (En op de eerste foto zit de nailart natuurlijk op zijn kop ;)


Wat vinden jullie de mooiste nailart? Stem in de sidebar en bekijk ook even de blog Sweethippos!


Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...