Pagina's

zondag 9 oktober 2011

Pretty Hippos Battle: Barbie: THE LOOK!

Daar is 'ie dan eindelijk; de look van de eerste battle met Floor en Marjolein. Het thema van de full face look was 'Barbie', en dat betekent veel roze. Floor, Marjolein en ik hebben de afgelopen week goed nagedacht over een look, en dit is er uit gekomen! Welke vind jij het mooist? We zouden het namelijk leuk vinden als je op je favoriet stemt!
Ik zal beginnen met mijn eigen look, en daarna zien jullie die van Floor en Marjolein.


Maar, genoeg gepraat, tijd voor de foto's!





Mijn look maakte ik met het idee wat ik van Barbie-make-up had, ik gebruikte dus geen inspiratiefoto's. Flawless skin, roze wangetjes, zilverblauwe oogschaduw en roze lipstick. Voor mijn gezicht gebruikte ik de MAC Studio Sculpt foundation met een zeer gepigmenteerde roze blush van MAX. Op mijn ogen bracht ik eerst een zilveren baked eyeshadow van Etos aan, met in de outer V en crease Icy Lilac van Make Up Studio. Deze viel helaas een beetje weg op de foto...
De ooglook maakte ik af met een double winged eyeliner en mascara, en de finishing touch van de Barbie look was natuurlijk de knalroze lipstick van Paris Memories.
In het echt was alles trouwens nog wat feller, maar door de flits vallen de meeste dingen een beetje weg!


Floor en Marjolein hebben er ook echt werk van gemaakt, hier zie je hun looks!


Floor
Wie denkt er nou niet aan roze als ze Barbie hoort? Nou, ik denk er in ieder geval wel aan! Ik gebruik niet vaak roze, en daarom pakte ik de schminkdoos erbij en begon kleuren te mengen totdat het naar mijn mening roze genoeg was. Ik heb geprobeerd een beetje zachtroze poppenoogjes te creƫren, en voor de ooglook heb ik dus mijn 88 Metal Mania palette gebruikt (want daar zaten nog wel een aantal roze kleuren in) en roze schmink voor de eyeliner, en voor de lippen mengde ik rood en wit tot een snoeproze kleur. Het was wel even wennen zeg, al dat roze...





Marjolein
Barbie is echt jeugdsentiment voor mij, dus dit thema vond ik wel heel leuk. Ik heb vooral veel roze kleuren uit het Sleek 'Oh So Special' gebruikt, en verder gewoon alles wat ik kon vinden en roze was. En dankjewel papa voor het maken van de foto's.





0Dit waren dan de looks, welke vind jij het mooiste? Op mijn blog staat een poll, deze zou eigenlijk op Sweethippos staan maar daar is iets misgegaan en zij zijn op uitwisseling, dus staat hij maar op Pretty Up.
Stem in de poll op jouw favoriet!
Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...