Pagina's

maandag 3 oktober 2011

On it's way: Canon 1000D!

Jullie hoorden me al een tijdje over dat ik een nieuwe camera wilde kopen, maar nu is het dan eindelijk zover! Eergisteren bestelde ik de Canon 1000D bij Kamera Express, en als het goed is komt hij morgen aan. Ik zal dan nog wel een artikeltje er over schrijven, maar hier alvast de sneak peak!





Ik wilde al langer een nieuwe camera, dus besloot ik in de zomervakantie het geld van mijn oppasbaantje (ik verdiende 6 euro per uur, en met elke ochtend een paar uurtjes werken verdien je wel lekker!) op te sparen om rond deze tijd een camera te kunnen kopen. Het liefste wilde ik een Sony NEX-5 of een spiegelreflex, maar deze waren toch wel boven mijn budget. Toen zag ik de Canon EOS 1000D, en deze was niet eens zo duur. Voor €279 kon ik hem bestellen bij Kamera Express, met een 18-55 kitlens. Nu moet je weten dat ik totaal geen verstand van camera's heb, maar volgens de reviews is het een gebruiksvriendelijke, goede camera voor een laag prijsje en dat klonk me wel goed in de oren.




Ik kan niet wachten tot mijn camera er is, maar er is wel één dingetje wat ik nog moet regelen. Ik heb namelijk nog geen geheugenkaartje, maar weet ook niet zo goed wat voor geheugenkaart ik moet hebben. Dus, ben je niet zo'n fotografie-noob als ik, laat dan even een reactie achter want daar zou je me verschrikkelijk mee helpen!

Als de camera er is laat ik het jullie weten, en bereid je ook maar voor op meer foto's op Pretty Up!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...