Pagina's

donderdag 20 oktober 2011

NOTD: Happy metal

In mijn stash zit welgeteld één OPI lakje, en niet een standaard kleurtje. Dit is Happy Anniversary, een parelmoer glitterlakje wat ik ooit van mijn vriendin Sara heb gekregen. 


Dit lakje is niet alleen mooi op zichzelf (dan is hij vrij sheer maar wel heel erg shimmery!), maar je kunt er ook prachtige combinaties mee maken. Over een dekkende witte basis krijg je een echte parelmoerkleur, en het lakje tovert felle of donkere kleurtjes om in iets totaal anders. Vandaag heb ik een combinatie voor jullie van OPI Happy Anniversary over een zwart lakje met kleine zilveren glittertjes uit de Essence Metallics collectie van vorig jaar. Benieuwd naar wat dit witte lakje doet over de zwarte basis? Lees dan verder..
Eigenlijk houd ik niet zo van metallics, maar dit vond ik toch wel een leuke combinatie. Het opvallende is, en dat zie je helaas niet goed terug op de foto's, dat de nagellak wel een beetje duochrome lijkt. Het deel van de nagel waar je tegenaan kijkt is echt licht zilver, maar het deel wat meer aan de zijkant zit lijkt donkerder. Weer eens wat anders dan 'gewoon' zilver!


Voor deze combinatie gebruikte ik slechts één laagje van Essence Metal Battle, en één laagje OPI Happy Anniversary. Het nadeel van meerdere lakjes over elkaar is vaak dat je zo veel laagjes aan moet brengen, maar dat was hier gelukkig niet het geval.
De volgende foto is expres wazig genomen, zo zie je de mooie glitters duidelijker. Happy Anniversary bevat niet alleen witte glitters, maar ook blauw en paars.


Trouwens, wat vinden jullie van mijn korte nageltjes? Het was weer eens tijd om er een flink stuk af te halen, maar eigenlijk heb ik nu een beetje spijt. Ik vind mijn nagels net iets té kort, het staat bijna onverzorgd met die droge nagelriemen erbij. Gelukkig is het binnen een weekje weer aangegroeid en is mijn nagellengte op mijn verjaardag (24 oktober, bijna bijna bijna 16!) waarschijnlijk perfect.


Wat vinden jullie van deze combinatie? Zelf vind ik het wel cool, maar nog steeds hou ik niet zo van metallic en foil finishes. Ik denk dan ook niet dat ik deze combinatie veel vaker ga dragen, maar voor een keertje was het zeker leuk. Hou jij hier wel, of juist niet van? Let me know!
Het OPI lakje in Happy Anniversary is in ieder geval een heel fijn, mooi en veelzijdig lakje, wat bijna overal mee te combineren is. Misschien dat ik er nog eens een artikeltje over schrijf met verschillende combinaties, lijkt dat jullie wat? Laat het me weten in de comments!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...