Pagina's

vrijdag 14 oktober 2011

Mijn holy grail make-up!

Lieve meiden,

Sorry voor het gebrek aan (leuke) updates de afgelopen week, ook ik zit een beetje in een blogdipje. Gelukkig is het aan het eind van de dag vakantie, dus kan ik weer lekker tijd vrijmaken voor mooie looks, foto's en artikelen. In de tussentijd heb ik wel een heel lang gast artikel geschreven voor Sweethippos, over mijn absolute favorieten onder de make-up oftwel mijn holy grails. Dit artikeltje vind je hier, lees het eens want de producten die ik noem zijn echte aanraders!
Vanaf morgen of overmorgen staan er weer fatsoenlijke updates op Pretty Up, en tot die tijd hoop ik dat jullie je een beetje vermaken met het gastartikeltje en oude artikelen op mijn site. LinkWithin werkt niet helemaal top vanwege het verhuizen van LiveLifeGorgeous naar Pretty Up, maar via de tags en categorie├źn moet je veel leuke dingen vinden. En vergeet het gastartikeltje niet!!!



Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...